neděle 3. září 2017

A takový byl měsíc srpen 2017


 AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým Vás provedu mým měsícem srpnem 2017. 
Měsíc srpen 2017 začal doslova a do písmene tropickými teplotami a my se chladili každý podle svého. :-)



No a defacto jsem celý srpen promarodila doma a potom jsme vyrazili na 14dní na dovolenou do Turecka o čemž samosřejmě bude samostatný článek, ale malá ochutnávka tady je. 



Pokoj jedna báseň. 



A zažili jsme i typický turecký večer se vším všudy. 





A po návratu už byly jen dva dny do konce měsíce a kamarádka mě vytáhla na výstavu na Kampu botiček světoznámého návrháře Manolo Blahnika. Moc jsme si to užily. :-))


Tentokrát toho příliš není, ale je to tím, jak jsem marodila a byla doma. 
A jak jste si užily Vy srpen 2017?


Přeji Vám krásný a pohodový nedělní den. 

EU.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...