úterý 5. září 2017

Zářiová soutěž "back to school"


AHOJ, AHOJ 

MOC VÁS VÍTÁM U DNEŠNÍHO ČLÁNKU U VYHLÁŠENÍ PODZIMNÍ BACK TO SCHOLL SOUTĚŽE. 



ZASOUTĚŽÍME SI O TYTO KRÁSNÉ PRODUKTY. 



CO JE POTŘEBA UDĚLAT, ABY JSTE SE MOHLI SOUTĚŽE ÚČASTNIT:
  • BÝT MÝMI ODBĚRATELI TADY NA BLOGU
  • MŮŽETE MĚ SLEDOVAT I NA FB
  • NEBO I NA INSTAGRAMU
  • NAPSAT MI, JAK JSTE PROŽILI LÉTO, KDE JSTE BYLI A CO JSTE ZAŽILI
  • MÍT ADRESU BYDLIŠTĚ V ČR NEBO NA SLOVENSKU 
  • NAPSAT MI DOLŮ KOMENTÁŘ S KONTAKTEM NA VÁS
  • NO A DRŽET SI PALCE 
SOUTĚŽ POTRVÁ OD 5.ZÁŘÍ 2017 DO 19. ZÁŘÍ 2017






A o co budeme soutěžit, o takovou praktickou látkovou tašku. 



O zápisníček Parker s linkami. 



O měsíčkovou indulonu, která je naprosto skvělá. 



O dezinfekční gelík na ruce se třpytkami. 



O balzámek na rty. 



Značky Bomb Cosmetics.



Krémík na tělo a obličej značky Balea, který má roztomiloučký retro obal. 




O malinkatou tělovou emulzi za limitované edice značky Balea. 



O matnou paletku očních stínů značky W7. 




A o krásnou paletku očních stínů značky Make-up Revolution. 




Tak snad se rádi do soutěže zapojíte a snad Vás výhra potěší.


Přeji Vám krásné září a hodně štěstí. 

Krásné dny. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...