sobota 14. října 2017

Krém na ruce LEVANDULE - Loccitane


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní menší recenze. Krém na ruce Levandule od značky Locciitane jsem dostala od manžela k výročí svatby v balíčku více v samostatném článku ZDE.

Balíček obsahoval více produktů, ale o nich zase někdy jindy, dnes se budeme věnovat tomuto úžasnému levandulovému krému na ruce.



Krém je krásně zabalený v krabičce, tubička je také velice krásná a má takové to krásné šroubovací zavírání, obsah tubičky obsahuje 75 ml produktu a cena nevím jaká je, ale nic levného to rozhodně nebude. 



Jedná se tedy o krém na ruce Levandule s jemnou a lehkou texturou obohacenou o bambucké máslo, které zanechá Vaše  ruce krásně vláčné, hebké a hydratované, navíc nádherně provoněné o vůni mé milované levandule. 



Textura krému je taková dalo by se říci klasická, ale třeba s krémy na ruce od značky manufaktura nebo Balea se to nedá srovnat, ty jsou spíše vodové za to tento je hutnější i díky obsahu bambuckého másla. 



Krém skutečně krásně voní, dobře se roztírá, skvěle se vsakuje, naprosto nádherně vyživí ruce a naprosto parádně voní po levanduli, navíc na Vašich rukou nezanechá žádný povlak ani film, takže hned můžete se čehokoliv dotýkat a Vaše ruce budou chráněné a vyživené, myslím to tak, pokud pracujete jako já v kanceláři s papíry, takže ihned můžete sahat na cokoliv a nic si neumastíte. 



Tento krém nosím s sebou v kabelce ještě s jedním krémíkem a je to moje skvělá  dvojka, a používám ho nyní opravdu často, protože od moře mám asi ruce stále vysušené a musím se mazat opravdu často. 



Znáte tuto kosmetickou značku i Vy, jaké výrobky od ní máte rádi? Jaké byste mi mohli doporučit?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

Papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...