středa 25. října 2017

Na vlně LEVANDULE OD LOCCITANU


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní dabl recenze, která vznikla na základě používání produktů z levandulové řady (mé oblíbené) od značky Loccitan, kterou jsem dostala od mého manžela k výročí svatby, kdo nečetl tak dávám odkaz na článek ZDE.

Inu nebudeme to okecávat a vrhneme se na to.



Tento harmonizační sprej aromachologie je určen na osvěžení vzduchu, suchých květin, prádla a všeho možného. Obsahuje harmonizující koktejl esenciálních olejů, jako je cypřiš, jalovec, citron, tymián a eukalyptus. Sprej neutralizuje nepříjemné pachy a osvěží jak váš domov, tak i prádlo. 



Sprej má velice dobrou střičku nebo lépe řečeno rozprašovač, který se dá uzamknout, což mi přijde super. 



Lahvička nebo spíš lahev balení obsahuje 500 ml produktu a naprosto fantasticky voní.

Voní po levanduli a po esenciálních olejích a já ho doma v obýváku u mého pracovního stolu kde po práci trávím nejvíce času používám denně a jsem nadšená a dokonce s ním stříkám i suché květy levandule a jsou úžasně voňavé. Prostě ze spreje jsem jednoduše nadšená.  



Dalším dárečkem v balíčku od manžela bylo toto tělové máslo s vůní levandule a s příměsí bambuckého másla, čili naprosto parádně hydratuje. 



Balení obsahuje 250 ml produktu a vím kolik stojí, protože jsem si ho již kupovala a je to docela láce, stojí přes 640 Kč. Ano není to levná záležitost, ale zase se Vám krém odvděčí skvělou hydratací a báječnou a neodolatelnou vůní levandule. 



Má velice pěkné balení takové minimalistické a skvělé zavírání, takové jednoduché a přitom velice praktické, používám ho nyní denně a jsem nadšená. 



Jak můžete vidět, již třetina produktu je pryč a opravdu ho nemusíte nanášet kvanta, jako jiných produktů, stačí maličký  hrášek a namažete si s ním své vybrané partije těla. 



Balení krásné, ale ta vůně, škoda že Vám nemohu předat tu neskonalou a nádhernou vůni levandule, ale kdo nemá rád levanduli, nebude to nic pro něj. 



Jak říkám stačí maličká kulička a krásně si s ním budete hydratovat pokožku těla, ideální nanášet hned po koupeli nebo sprše vetřít do jemně vlhké pokožky a ještě ráno po spánku ucítíte tu nádhernou vůni a ovoní Vám to i oblečení ve kterém zrovna spíte, u mě je to nyní jak jinak než pyžamo. .... že ano. :-)



Krém se nádherně roztírá, krásně se vsakuje, dobře hydratuje a skvěle provoní a zvláční pokožku těla. 



Toto mléko mám ještě jednou, pořídila jsem si ho  na základě dárečku ve formě poukazu na slevy od manžela a také jsem si k němu hned přihodila i sprchový gel. 



Tak toto jsou mí levanduloví favorité, co na ně říkáte? Do jaké skupiny patříte Vy ? Máte rádi vůni levandule nebo naopak ji nemusíte?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...