středa 18. října 2017

První podzimní nákupy :-)


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupový, sice jsem si řekla, že již nakupovat nebudu, ale nemohla jsem se udržet a něco málo jsem si pořídila, navíc jsem to potřebovala. 


U nás v OC Nový Smíchov jsem si vyhlídla jednu bundičku od Gandu, když jsem se na ní včera byla podívat, tak zaprvé neměli mojí velikost a zadruhé stála necelých deset tisíc korun, což bych za bundu fakt nedala, tak jsem zašla k nám na Kavalírku do místního "Prádelníku", kde mají snad vše, od spodního prádla, přes ponča, svetry, dětské oblečení až přes podzimní zboží a toto je loňská kolekce a já si odnesla tuto krásnou bundičku za krásných 500 Kč. 


Potom jsem si hned vybrala dva svetříky, jeden takový ten lila alá růžová za krásných 259 Kč, provedení, střich a hlavně materiál je velice příjemný. 



No a další basick kousek do mého šatníku klasický lehký černý svetřík ze stejného materiálu, jako je ten lila za stejnou cenu. 


Potom jsem zavítala k nám do Řep, kde právě nově otevírali DM drogérii, asi nově uspořádanou nebo nevím a pořídila jsem tam tyto dva lenochodí produkty. 


Plátýnkovou masku pro všechny typy pleti a taky sprchový gel, už jen ten obal, ale pozor jedná se o limitovanou edici. 


K nákupu jsem dostala i vzoreček hydratačního krému od Dermacolu a také tu jejich velkou červenou tašku a také jsem si pořídila jejich novinkovou noční masku. 


Tato maska je noční s výtažky z mořské řasy, tak uvidíme jaká bude. 


Aqua beauty Dermacol gelokrém vhodný na den i noc, tak uvidíme s čím tato značka přijde, jestli to bude nějaká novinka. 


Kamarádce jsem pořídila odlakovač a také řasenku, která mě osobně hodně vyhovuje a je to Essence Princess Lash. 


Na vytírání jsem si vzala tento květinový přípravek a už se těším až provoní náš byt. 


No a to byly moje poslední zářiové a první podzimní nákupy. 

Co jste si za poslední dobu pořídili Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...