středa 1. listopadu 2017

A takový byl měsíc říjen 2017


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o tom, jak jsem trávila měsíc říjen 2017. Nemohl začít lépe, od kamaráda jsme dostali super čerstvé houby, které jsme hned prvního října nakrájeli a já si do mrazáku připravila jejich úpravu a udělala také čerstvou smaženici. 



Krájení a čištění nás moc bavilo a bylo to prima, moc jsme si to užili a huby bylo opravdu hodně a máme zásoby. Ještě jednou Michale moc a moc díky. :-))



Taky jsem výhodně nakupovala v Yves Rocher, kde jsem na základě zaslaného voucheru pořídila noční krém plus sérum za 500 Kč namísto 1 300 Kč, což se vyplatí. 


Jak všichni dobře víte, tak koncem září zemřel náš velký herec pan Jan Tříska, tak jsme mu šli vzdát hold a uctít jeho památku na jeho poslední místo, tedy na Karlův most. ČEST JEHO PAMÁTCE. 




Také jsem kafíčkovala s nealko aperolem mým oblíbeným nápojem a podpořila dobrou věc a od jedné milé paní si U Anděla pořídila časopis Nový prostor. :-)


A opět jsem zavítala do Thaiského světa masáží a dostala krom masáže i očistu chodidel s rybičkami. 




A od manžela jsem nečekaně dostala krásnou malinkatou kytičku, asi že jsem byla stále nemocná. :-)) moc potěšila. 


Druhý víkend jsme si vyrazili na lehký obídek do Delmartu k nám k Andělu na salátek. 


A polévku. Bylo to moc chutné a o víkendu tam nebývá taková fronta a tak narváno, navíc si salát můžete nechat namíchat dle svých požadavků a zvolit si ingredience. 


Pak jsem zašla do Nextu, kde jsem si vybrala tento super kalhotový kostýmek.  A nebyl ani nijak drahý. 


Kdy jindy než na podzim nebo v zimě pálit vonné svíčky a vosky. :-) navíc s podzimní výzdobou. 


Od kamarádky jsem si výhodně koupila i nějaké drobnosti od Victorias Secret, plavky a tělové spreje, které už nechtěla, ona je letuška a má k tomu snadný přístup, tak to je paráda, alespon pro mě. 


A i v říjnu jsem využila slevové akce a zašla si na masáž vč. rybiček. :-)


Své kamarádce a sledovatelce Janičce jsem ráda koupila podzimní novou kolekci kosmetiky z The Body Shopu. 


Je jak jinak než s dýní. 


A ona blázínek mi za to jednak zaplatila a i vysoké poštovné a to to do druhého dne pošta nebyla schopna doručit, tak mi navíc poslala tyto nádherné dárečky. 


A také bylo třeba doplnit vitamínky v podobě čerstvého salátu z Delmartu. 


Limonády bylo třeba, toto je velice zvláštní kombinace malin a bazalky, nic moc tedy alespoň pro moje chuťové pohárky. 


No a jelikož jsem koncem října neodolala a zašla do parfumérie Douglas a pořídila si jejich vánoční adventní kalendář, já jsem na advent připravena, co vy?


Taky jsem okoštovala polední self serviced v novém veganském bistru U Anděla a nemají to tam vůbec špatné. 


A taky jsem si zašla do cukrárny na domácí pravou horkou a hustou čokoládu, no bylo to ňamozní.


A také jsem testovala novou řadu aktivního černého uhlí od značky Balea. 


Koncem měsíce jsem si také debužírovala v OC Nový Smíchov když jsem nakupovala, dala jsem si krevetky se zeleninkou a nudlemi. 


No a potom přišla chuť na sladké a dala si zázvorovou limonádu a horké maliny se zmrzlinou. 


No a v měsíci říjnu došlo i na Lush balistiky z února letošního roku. 


Tato se rychle rozpustila, zabarvila barvu vody ve vaně do špíny dalo by se říct a nechala na mě pocit hydratace tak, že jsem se nemusela ani mazat a malinko třpytek. 



No a ani jsme se nenadáli a měsíc říjen 2017 je pryč. 

A jak jste tento měsíc prožili Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. ))

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...