středa 24. ledna 2018

Produkty ANO i NE


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní dabl recenze. Dnes to bude dobrý i horší produkt, který jsem právě vyzkoušela a nebo zkouším. Jen prosím omluvte světelné podmínky fotek, je to foceno pod osvětlením, protože člověk když přijde po práci domů je totální tma. Inu jdeme na to.



Jistě jste zaznamenali v DMku novou limitovanou edici s černým aktivním uhlím, já o ní ostatně také psala tady na blogu a já jako první začala již před nějakým tím časem testovat pleťový peeling. Peelingy mám obecně velice ráda, ale tento mě ZKLAMAL. Má sice pěknou černou barvu, nijak zvlášť není parfemovaný, ale mě prostě nevyhovuje. 



Nejedná se o nikterak nákladný produkt to ne, ale ani za těch pár kaček nestojí. Je to vlastně přípravek 3v1 tedy čistič, peeling a maska na obličej, já ho používám vlastně jako čistič i peeling zároveň. 

Inu přijde mi, že zrníčka jsou šíleně moc ostrá, která navíc nic nedělají, pleť nevyčistí, spíš jí podráždí, produkt sám o sobě je dost hutný, špatně se vyndavá z tuby, navíc se vůbec nerozpouští a zůstávají Vám na rukách nebo obličeji hrudky, za mě tento produkt NE. 



Nedávno mi přišel slevový kuponek do Yves Rocher a nalákali mě tam na tento docela opěvovaný malinový  ocet na vlasy, tak jsem tam zašla a vzala si toto malé balení a ještě něco k tomu a to manžel rozdal kolegyním v práci k Mikuláši. 



Jedná se o malinový ocet na vlasy pro zářivý lesk a jemné vlasy, je to přípravek oplachový a krásně příjemně voní. 

Je pravda, že já používám na své melírované vlasy profesionální Loreal vlasovou péči, ale už po dvou aplikacích si kamarádky a to i moje kadeřnice všimly, že mám vlasy prozářenější, lesklejší a že vypadají lépe. 





Po umytí vlasů vč. péče či balzámu nalijete malé množství tohoto octa do vlasů, promnete a počkáte chvíli, poté opláchnete, poté upravíte, tak jak jste zvyklí. 

Vlasy mám po tomto octu nádherně lesklé, voňavé, jemné a zářivé ZA MĚ TENTO PRODUKT ROZHODNĚ ANO. 



Tak snad jsem Vám dala nějaké ty tipy. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...