středa 21. února 2018

Lancôme DREAMTONE ULTIMATE SPOT CORRECTOR




AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám a zdravím u dnešního rychlého článečku a u mojí recenze na tento produkt Lancôme DREAMTONE ULTIMATE SPOT CORRECTOR. Tento přípravek jsem Vám ani v žádných nákupech si tedy myslím neukazovala, protože to byla taková jednorázová akce. U nás v Košířích je jedna taková velice zapadlá a nenápadná Teta drogerii, kde mají sortiment neuvěřitelný a kamarádka mě upozornila na to, že mají Vichy a Lancolme v akci. Bylo to těsně před svátky. No nebyla bych to já, abych tam nenaklusala a něco si neuzmula a právě tento Lancôme DREAMTONE ULTIMATE SPOT CORRECTOR. 



Mělo by se jednat o korektor, ale dle konzistence a i barevnosti se o tom nedá ani ve snu hovořit, je to spíše takové příjemné pleťové sérum, které pleť vyživí, vyhladí, pleť je po něm taková sametová a příjemná. Ideální jako podklad bud to pod krém nebo přímo pod ma-keup a když ho navrstvíte, což samo jde tak i jako hydratace na noc. 

Má krásné balení s praktickou pumpičkou, tak rychle jsem ho začala používat, že ani obal mi pro Vás nezbyl. 

Mám 40 ml balení a vyšlo mě na krásných 450 Kč a co jsem googlíla tak se běžně pohybuje okolo 119 USD. 

ZA MĚ PROSTĚ VELIKÁ SPOKOJENOST. 



A co tvrdí Lancolme - omluvte je to překlad. 

DREAMTONE
ULTIMATE SPOT CORRECTOR

Odhalte pleť vašich snů i bez make-upu díky vynikajícímu pigmentovému korektoru DreamTone společnosti Lancôme. 

Díky trojité technologii, tento revoluční korektor je určen ke korekci pleti s  hnědými skvrnami, nejednotnost pleti, jako je třeba zarudnutí kůže nebo pleť a jizvami. 



Konzistence krémovo-gelovitá, zasychá do saténové a heboučkaté pleti a krásně Vám ji zjemní. 



Složení
AQUA / VODA / VODA • CYKLOHEXASILOXAN • PROPYLENOVÝ GLYKOL • GLYCERIN • ALKOHOL DENAT.• HYDROXYPROPYLCELULOSA TETRAHYDROPYRANTRIOL • Skvalan • ISOPROPYL lauroylsarkosinát • polysilikonu-11 • PEG-10 dimethikonkopolyollaurát • hydroxyfenoxy PROPIONOVÁ • Trsnatec Lupenitý plodnice EXTRACT • Karbomer • hyaluronát sodný • SODIUM HYDROXIDE • INULIN Lauryl karbamát • hydroxid hlinitý • Mannitol • CHLORELLA vulgaris • polyacryldimethyltauramide amonný / amonný polyacryloyldimethyl taurátovou • EDTA disodný • SODNÝ stearoyl glutamátu • hydroxyethyl • capryloylsalicylic salicylová • tetrapeptid-15 acetyl • ethylhexylhydroxystearát • kopolymer • fenoxyethanol • chlorfenesin • CI 19140 / žlutá 5 • CI 75470 / CARMINE • CI 77163 / vizmut • oxychlorid CI 77891 / OXID TITANIČITÝ MICA • • • geraniol eugenol LIMONENE • • • CITRONELLOL BENZYLALKOHOL • vůně parfému /



Toto je první moje plné balení nějakého pečujícího produktu od této značky a jsem moc ráda, že jsem si ho pořídila, kdybyste na něj mohli narazit rozhodně si ho třeba v nějaké akci vemte. 


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...