středa 7. února 2018

První lednové nákupy 2018


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článečku, kterým jsou moje první nákupy v novém roce, opět se omlouvám, protože nevím, kdy to zveřejním, možná už to bude pozdě. Inu jdeme na to. 



Měla jsem opět poukaz do Yves Rocher tak jsem tam zašla a něco malého si pořídila. 



Tento velký malinový octanový přípravek na vlasy pro lesk vlasů je super, proto jsem si ho vzala i v tomto velkém nezlevněném balení. 



Na základě poukázky jsem využila i toho, že mohu mít tento super dvoufázový odličovač za zvýhodněnou cenu, inu proč ne. 



K nákupu jsem si mohla i vybrat tělový krém a já si vybrala tento s malinami. 



A pakližeste nakoupili nad určitou hodnotu, tak jste si mohli za pouhých 89 Kč pořídit tuto super dečku. 



Plus kalendář zdarma, což se hodí. 



V DMku jsem pátrala po dárku pro moji milou kamarádku z Japonska a vypátrala jsem leda tak zabalené kouličky do vany a ty už jsem si tam rovnou i zabalila,  pro nás černou pastu na zuby jsem konečně sehnala. 



Ale v Nanu Nana jsem vybrala super ponožky a také zahřívací polštářek, snad udělá radost. 



Potom jsme kamarádce do balíčku přihodila mýdlo, krém a antibakteriální gel, snad udělá službu. 



K tomu pořádné přání. 



Všechny dárky ozdobit samolepkami a můžeme odeslat. 



Tradá a takto vypadá výsledný balíček pro kamarádku do Japonska, co myslíte, udělá jí radost?



A co jste Vy  v lednu nakupovali?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...