středa 21. března 2018

I love Make-up Naked Chocolate





AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku a u dnešní recenze. Tuto značku znám, všechny paletky, co jsem měla tak jsem měla dala pryč, ale tato paletka mě potěšila. Dostala jsem jí nebo dostala, vyhrála jsem jí v tombole na plesu více dole. 




Tady vidíte, výherní cena č. 147 a jedná se o paletku s názvem 
Naked Chocolate.




Stíny jsou to krásné, ale maličko jsou velice stejné, tak uvidíme, tak se mi s nimi bude líčit . 




Zde samotná paletka a oční stíny. 







Stíny docela práší, ale to bych jim odpustila, vydrží mi krásně na oku celý den, dobře se nanáší a dobře se blendí. Sice dost stínu jsou si hodně podobné, ale tuto paletku asi budu používat, nedříve jsem si myslela, že jí dám pryč. 


Pigmentovaná je docela dobře a musím říct, že na denní používání je ideální. 😉



No a jaké nové paletky máte doma Vy?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...