neděle 8. dubna 2018

A takový byl měsíc březen 2018


AHOJ,AHOJ,

Vítám Vás u dnešního článku ze série "a tak si žiju". Březen jsem začala docela jídlem, jak můžete vidět. 💗


K MDŽ jsem dostala tuto krásnou kytičku. Láska můj Lukášek 💋


A také jsem se jukla na akci Lancome Paris v OC NS.


A náš kamarád Dušan slavil své 89 té narozeniny. 💗



😉


A také jsme si zašli na pravé belgické hranolky na Újezd a nebyly vůbec špatné. 


A také jsem v březnu oslavila své narozeniny. 


A i přenádherné růžičky jsem dostala. 💗


V březnu se mi bohužel nevyhnuly velké zdravotní komplikace, tak alespoň, že byly ty Velikonoce. 


A předposlední březnový den, jsme byli na výtečném obídku, já si dala domácí mátový čaj, tataráčka s kapary a parmezánem s bagetkou - ani jsem nestihla vyfotit. 




A jako dezert malinový sorbet s vanilkovým krémem a bylo to báječné. 



Poslední den jsme byli u našich na obědě, ale tam jsem nic nefotila, chtěla jsem si to s nimi užít a cestou dom jsme se stavili v nově otevřeném Světozoru u nás na Praze 5. 


A takový byl měsíc březen, téměř celý jsem ho promarodila - opět, strávila po lékařích a ještě mě výhledově v brzkém výhledu čeká nemocnice. No nic nebudu si tady stěžovat. 

A jaký jste měli březen Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...