čtvrtek 26. dubna 2018

Březnové - narozeninové úlovky


AHOJ,AHOJ,

Já Vás moc vítám u dnešního článečku u takových dalo by se i říct narozeninových nákupů. Jak mnozí vědí, koncem března mám narozeniny, ano letos to byly již 34 té, ach jak ten čas letí. Dostala jsem jako věrná zákaznice dva vochery se zvýhodněnými produkty k Yves Rocher a nebyla bych to já, kdybych toho hned nevyužila, navíc když jsem dostala nějaké ty korunky. 



Když jsem fotila tento článek tak mi společnost dělala tato naše kráska kočička Izinka.. 😋




Z vocherů jsem si zdaleka nevybrala vše, ale něco málo Vám tady ukážu. 



Dvoufázový odličovač s chrpou - klasika, je prostě skvělý a když jsem měla možnost mít dva za cenu jednoho, hned jsem je popadla.



Jak víte tak já pleťové tak i tělové peelingy mám ráda tak jsem si řekla, že do "zásoby" si vezmu tento z nové řady. 



Jedná se tedy o čistící peeling, kdo by to byl řekl, ale inu dobrá myslím, že bude povedený, tato značka YR pečující kosmetiku prostě umí.



A jako dárek k nákupu jsem dostala tuto micelární vodu pro citlivou pleť, myslím, že bude fajn. Inu vyzkoušíme a když tak dám vědět. 



Dalším nákupem, abych dostala další dáreček  je tato super roztomiloučký balíček, který obsahuje jejich parádní mazadla na rty, potom super voňavé mýdlo po citronéch a také krém na ruce, vše za super cenu. 



Dalším dárečkem byl tento lak na nehty a mohla jsem si vybrat snad s deseti odstínů, mě však nejvíce zaujal tento rudý - vínový. 



A posledním dárečkem je tato kosmetická taštička, která je pěkná a velice praktická, třeba hnedle na cesty. 



Za celý tento nákup jsem utratila pouze 550 Kč což mi přijde super a navíc, když jsem měla ty narozky.



A co Vy také reagujete na vouchery a různé slevové akce?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...