neděle 22. dubna 2018

Oblíbenci za měsíc březen 2018


 AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, ano je tomu tak jsou to oblíbenci za měsíc březen 2018. Nedávno tady byly teprve oblíbenci za únor 2018 - trochu skluz. V březnu jsem přes 3/4 měsíce marodila, tak tady toho není mnoho. Inu vrhneme se na to. 


Nejenom v březnu, ale každý měsíc či týden úřaduji s tímto diářem od holek z A Cup of Style, je praktický, maličký, jen se mi zašpinil od peněženky, ale jinak jsem s ním velice spokojená. Pro příští rok si ho pořídím znovu. 


Mojí oblíbenou vůní je Olympea od Paco Rabanne, krásná vůně, ale už jí dodělávám postupně a když jí na mě cítila kamarádka tak si jí hned objednala. 


 Zoella tělový  peeling je naprosto parádní. 


Je ve velkém balení a krásně hydratuje, skvěle obrušuje a úžasně voní. 


Jak vidíte, tak jsem již za půlkou. 


Na make-up jsem používala houbičku beautyblender, je to ten originál, mám ho od Janičky a je opravdu k neporovnání s ostatními houbičkami. 


 Na tváře jsem si hodně oblíbila a téměř pořád když jsem se líčila jsem používala Benefit tvářenku Rockateur, která má skvělou barvu a krásně dodá tvářím barvičku a svěžest. 


Na rozjasnění jsem používala tento stick od Benefitu. 


 Je to tedy krémový produkt, ale velice vydařený a krásně rozjasní lícní kosti a vše co si přejete, dobře se mi s ním pracuje. 


S touto řasenkou od Too Faced jsem mega spokojená, řasy krásně zahustí, prodlouží a zvýrazní a mám ji již 3/4 roku a je jako nová, mě prostě nevysychá, v zásobě mám již miniaturu, ale také v zásobě mám další tři nové řasenky, tak nejprve ty. 


 Na pleť jsem si velice oblíbila toto pleťové sérum od Loccitanu z pivoňkové řady, mám k tomu i krém, ale sérum je sérum, ale používám oboje. 


Tak moji milí, to byli březnoví oblíbenci. 

Co jste si oblíbili Vy nejvíce?





Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...