sobota 28. dubna 2018

Spotřebovanci za měsíc březen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku  u dnešních spotřebovanců za měsíc březen 2018. Ano je tomu tak, opět se měsíc s měsícem sešel a máme tady další spotřebovance, tito však budou snad historicky nejmenší - nejméně obsáhlé. 


  • Zoella sprchový gel byl naprosto fantastický, krásně myl, skvěle pěnil, dobře hydratoval pokožku a k tomu naprosto fantasticky voněl jako nějaký parfém  ZA MĚ JEDNO VELKÉ ANO. 
  • Balea sprcháče obecně umí, zvláště pak obaly, tento byl příjemný,  NENADCHNE A NEURAZÍ. 



  • Avon Anew čistící tonikum bylo docela fajn, dobře pleť vyčistilo, nelepilo, ale asi bych si ho znovu nepořídila, produkt jsem navíc dostala INU PROČ NE. 
  • Avon čistící pleťové tonikum z řady Clearskin proti černým tečkám bylo a je naprosto PARÁDNÍ,  kupuji si ho již řadu let a nedám na něj dopustit. ZA MĚ JEDNO VELKÉ ANO. 



  • Bione pleťový krém s vůní čokolády mohl být fajn, kdyby nebyl produkt zkažený, jinak já kosmetiku Bione mám velice ráda, ale tento produkt mi nesedl, zkusila jsem ho snad 2x a musel do koše, ten zápach byl nepřekonatelný, proto ZA MĚ NE. 



  • Loccitane umí kosmetiku jako málo kdo, mýdlo na ruce nebylo výjimkou, nádherně vonělo po pravé levanduli, ano není levné, ale stojí za to, ZA MĚ ROZHODNĚ ANO
  • Zubní pastu Ziaja jsem dostala k nákupu jako dárek a byla jsem s ní spokojená, ZA MĚ ANO. 



  • Lush - vzoreček šamponu Big byl pro mě velkým a milým překvapením, vlasy krásně umyl, napěnil se, tento malý kalíšek mi stačil na celé vlasy a obsah mořské soly - tedy překvapily mě v něm ty krystalky, tak mi vlasy nádherně navlnil a i bez použití kondicioneru šly vlasy dobře rozčesat. ZA MĚ BYCH ŠLA DO VELKÉHO BALENÍ HNED. 
  • Nivea pánský deodorant - kupujeme, střídáme a jsme spokojeni.



  • Make-up Double Wear od EL byl FANTASTICKÝ a už mám nové balení. 
  • Za to houbička byla na nic .......  tuším, že byla z dekorativky.cz. 



  • Klasika vatové tamponky jsem dopotřebovala, potom také bylinkový čaj jsem vypila. 



  • Sojové vonné vosky byly také prima - tyto jsem vyhrála od Simka Style. 



  • Šťáva do vody klasika a modrý lenor my máme moc rádi. 



Tak moji milí, to byly dnešní krátké spotřebované produkty. 

Co jste za poslední dobu spotřebovali Vy?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...