pátek 1. června 2018

A takový byl měsíc květen 2018

👾

AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u shrnutí měsíce května 2018. Květen jak všichni víme začíná prvním Májem čili svátkem práce a my jsme si do vázy tématicky dali šeříky a samozřejmě jsme se nezapomněli políbit pod rozkvetlým stromem. 👄



A na začátku května jsem začala dělat kosmetickou statistiku, čili kolik produktů mám ve své skříňce, čili kolik toho mám do zásoby. 


Na prvního Máje jsme se šli projít a políbit pod rozkvetlý strom a také jsme zašli na kávu a nealko Mojito. 


Také jsme si připomněli konec druhé světové války a tady upomínkový plakátek od našeho kamaráda Dušana. 


V restauraci U Sousedů mají zajímavou výzdobu. 


A také jsem se oddávala testování produktů Lush, toto je balistika s vůní květin a udělala velice příjemnou a barevnou koupel. 



A také jsem ozkoušela pleťovou masku Lush Oatifix. 


A na úpravu obočí jsem si na doporučení jedné boggerky pořídila tuto dvojici od Trend it up. 


Na oslavu narozenin naší známé jsme si připravili menší pohoštění. 


Kamarádky myš k počítači, kterou ji závidím. 


A Ibišek v plné své kráse. 


A opět jsme si s holkami udělaly výlet do našeho Světozoru a daly si pohár šampionů. 


👀❤👍


A jednoho krásného slunného pátečního odpoledne jsem dostala chuť na džusík, tak jsem si zašla do OC Nový Smíchov na fresh. 


😃


O víkendu jsme měli setkání s přáteli a tak jsme si v hospůdce dali menší občerstvení. 


Škvarkovou pomazánku a pivíčko. 


A v neděli jsme vyrazili do našeho parku Klamovka, kde jsme se krásně prošli a i chvíli poseděli. 




Dali jsme si menší občerstvení .....


a buřty na pivě. 


V květnu jsem si pořídila i novou tašku, alá zavazadlo s sebou do nemocnice  a nejvíce si ho oblíbila naše kočička Izinka. 😃


Moje premiéra byla i ve vaření, masové koule s rajčatovou omáčkou a rýží, musím říct, že se mi to povedlo. 


V krásném slunném počasí to po posezení u kávičky jen volá. 



Nebo posezení u lahodného zeleného či černého čaje. 


A začátek pracovního týdne jsem si zpříjemnila snídaní u Mekáče. 


A doma mi vykvetla moje jedna ze dvou Orchidejí. 


Kytičky do vázy. 



A ještě jsem na začátku května stihla sezonu chřestu, kdy jsem měla tedy zelený chřest s holandskou omáčkou. Ňami. 


K tomu dobrá káva a citronáda nesmí chybět. 


Pro dobrou náladu a na povzbuzení jeden Aperol Spritz. 



Jak strávit páteční odpoledne, než jak jinak zmrzlinou, která je tak vyhlášená a mě vůbec nechutnala, dva velké kopečky za 80 Kč pistáciová a jogurtová, výběr velký, ale ta chuť mi nepřišla nijak výjimečná, prostě mě tato zmrzlina neoslovila a to se tam stojí takové fronty. 



A květen byl ve srovnávání zmrzlin, musím říci, že mě zmrzlina Angelato velice zklamala, na to jak je profláknutá, jaké se na ni stojí fronty, tak mě osobně vůbec nenadchla. Za to zmrzlina ze Světozoru je naprosto dokonalá. 


Také jsem o sto šest chodila na různé limonády a také kafíčka. 


A chřestovou sezonu jsem si užila také vydatně. Toto je teplý chřestový salát. 


A s mým oblíbeným jídlem Kebabem - alias Gyros to pokračovalo. 


A také jsem debužírovala v naší zahradní restauraci a dali jsme si kuřecí křidélka. 


A opět jsem byla u holek v kadeřnictví a holky mi udělaly krásnou hlavu. 

😃




A bez chřestu jsme to nevydrželi ani doma, o víkendu jsme měli zelený a v týdnu bílý se slaninkou a sýrem.


A koncem května jsem nastoupila do nemocnice k hospitalizaci, jak jsem několikrát avizovala tady na blogu. 



Pokojíček příjemný a spolubydlící také prima


 A v nemocnici máme i kytičky :-)

A rajčátka a papriky na balkoně. 



A kávička se pila na příjemné a slunné terase. 



A na balkonku máme pěkné kytičky. :-)


Poslední týden v květnu jsem si dopřála domácí okurkovou limonádu a menší občerstvení v parku. 



A když jsme měli odpoledne volno, tak jsme se jeli v tom vedru vykoupat do písečného lomu. 


Moje nemocniční křesílko. 


A v horku pěkně na terásce jsme si dávali ovocného Birella.


A na ergoterapii v nemocnici jsme se první hodinu učili vyrábět ozdobnou brož ze šifonu. 


Tak a to byl můj měsíc květen 2018. 

A jak jste ho prožili Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den a i víkend. 

papa Vaše E.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...