úterý 1. května 2018

Balea - aktivní černé uhlí - funguje to???

😏





AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude poslední z řady výrobků z DM Balea černá řada, na kterou se dnes podíváme. Předem se velice omlouvám, že nyní články vycházejí sporadicky, měla jsem a mám nějaké zdravotní komplikace, tak abyste věděli. Inu jdeme na to. 




Do černé řady patří i tato slupovací pleťová maska, kterou jsem začala testovat záhy po peelingu. Jedná se tedy o slupovací masku o objemu 100 ml s aktivním černým uhlím pro smíšenou až normální pleť. Pleť sice vyčistí, ale nic jí nedodá a když jí slupujete, tak máte pocit, jako byste si sundavali vlastní kůži takže za ně NIC MOC. 



Dalším produktem je mycí gel na obličej, který je také černo černý. Obecná nevýhoda těchto produktů je v tom, že když je smýváte, nebo sundaváte z pleti tak máte černo doslova všude. 





Mycí gel obsahuje 150 ml produktu a jakož i celá tato řada je určen na smíšenou až normální pleť. Gel používám sice krátce a to ráno, zásadně se gely neodličuji a je takový normální a nic mi nedělá, pleť vyčistí což o to,ale to je asi vše, za mě opět NIC MOC. 



Posledním produktem je tato černá zubní pasta, která mi ale vyhovuje, dobře zuby vyčistí, nezabarví je a osvěží dech, za mě ANO. 



Zde můžete vidět masku přímo na mě, je příjemná na nanášení, je taková černo - šedá, ale když zaschne je to peklo ji sundavat. 

Jinak všechny produkty mají své obsahy opravdu černo černé, to se jím nesmí upřít. 





A co Vy také jste tyto produkty zkoušely?




Přeji Vám krásný a pohodový den, papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...