neděle 6. května 2018

Co jsem dostala k 34tým narozeninám


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, jak možná víte koncem března každý rok mám narozeniny, letos to byly již 34té, njn nikdo nemládne. Ukážu Vám, co jsem dostala. 



Dostala jsem krásné kytičky, celkem tři, potom penízky od rodičů, od rodičů také Wobenzym 800 kapslí, ale ty už beru nějakou tu dobu, pak parádní kadeřnické ošetření, ošetření nehtů a čaje od mých kamarádek kadeřnic. 


Od mého muže jsem dostala ten horní pugét a pak tuto taštičku růžovoučkou s růžovými produkty. 




V prvé řadě jsem dostala tuto nádhernou pletenou nebo háčkovanou kočičku, aby mi v nemocnici nebylo smutno. 



Potom roztomilý růžový notýsek na zápisky, co mě jen tak napadnou. 



Lush levandulovou balistiku, tu si dám těsně před nástupem do nemocnice. 



Ale toto mi vyrazilo dech, když jsem z růžové taštičky vyndavala tuto taštičku myslela jsem si, že jsou to pralinky, ale ejhle ono ne. 



Klenoty Aurum jsou také v OC Nový Smíchov, ostatně si myslím, že tam bylo vše kupováno. 



Krabička skrývá toto překrásné srdce jako symbol lásky s řetízkem, vše je v provedení bílého zlata. 



Od Kamarádky jsem dostala můj první produkt této značky Guerlain. 



Jedná se o lesk v překrásném zlatém obalu a také v krásné nude barvě a moc příjemně se nosí. 



Ona ví jak mě potěšit. 



K tomu jsem dostala spousty milých přáníček a gratulací od kamarádů, kolegů, kolegyň, známých a tak. 



A jako poslední dárek jsem od manžela dostala tento nádherný polštářek, prý když si v nemocnici lehnu, abych si na něj vzpomněla. :-)



Tak jsem oslavila narozeniny letos doma v pyžamu, snad příští rok to bude lepší. 



A co dostáváte Vy k narozeninám?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...