neděle 20. května 2018

Jarní miš mas nákupy podruhé


 AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešního pokračování takových miš maš nákupů, které jsou z velké části na doporučení z bloggu a z YTB. Inu jdeme na to. 


Zavítala jsem do Dmka a odnesla si tuhý deodorant Old Spice, který kupujeme stále dokola a můj muž ho používá již řadu let. 
Dále jsem narazila na mangovou pleťovou masku, na kterou se moc těším. 



Docházejí mi také sprchové gely, tak jsem si odnesla hned tři a to z řady Dermacol Aroma ritual a citronový Balea. 



Na základě videa YTBerky Šmajdy jsem si objednala sušené plody a sušené ovoce na e-shopu SVĚT PLODŮ. 

Objednávala jsem vše najednou a to půl kilogramové balení vlašských ořechů, půl kilogramové balení sušeného ananasu a kilové balení dýňových semínek. Vše je sušeno mrazem a vše je pečlivě zabaleno a vybíráno, vždy je uvedena země původu. 

Balíček mi dovezla ČP na dobírku a platila jsem 833 Kč.


Vlašské ořechy jsou velké, krásně měkké, přitom křupavé a velice chutné, můj muž si je velice pochvaluje. 


Sušený ananas je také parádní, krásně přírodní, akorát tak sladký a velice lahodný. 


Dýňová semínka já mám velice ráda a moc ráda si je dávám do různých pokrmů nebo jen tak, vše je samozřejmě nesolené v natural provedení. 


K objednávce jsem jako dárek dostala i Raw tyčinku malinovou s vlašskými ořechy, myslím si, že je to ideální svačinka. 


Jelikož můj muž od loňského srpna intenzivně cvičí a nebyli jsme spokojeni s naší současnou osobní váhou, tak jsem na Alze pořídila tuto Umax smart Scale US20E, která krom váhy ukazuje hodnotu BMI, vodu v těle, tuk v těle atd a lze se spárovat s telefonem. 


Váhu jsem vybírala dle recenzí a byla druhá nejkupovanější a vyšla mě na 1134 Kč. 


Tak to byly takové miš maš nákupy za letošní jaro. A co jste si pořídili Vy?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...