pondělí 14. května 2018

Jarní miš maš nákupy


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních nákupů, bude to takový mix, taková všehochuť, co jsem si na jaře pořídila. Začneme kosmetikou, tak Vás asi zajímá ze všeho nejvíce. 


Zašla jsem okouknout novinky do Lushe a hned dvě jsem si odnesla. Tato kytička voní svěže, lehce po kytičkách, kokosu a má droboulinkaté třpytečky v sobě, tak se na ni moc těším. 


Druhá balistika je pro mého muže a je to tato šedá, která voní kořeněně a velice příjemně. 


Dochází mi krém na ruce, tak jsem využila momentální akci na značku Nivea a vzala si tento roztomilý krémík na ruce. 


Dopotřebovala jsem i korektor, tak jsem sáhla po tomto Fit me, nikdy jsem ho neměla, ale vím, že je hodně chválený, mám ho v tom nejsvětlejším odstínu, snad bude dobrý. Chtěla jsem ten od Catrice, ale ten neměli. 


Mýdlo na ruce jsem o víkendu doplňovala, tak jsem pořídila další zásobičku, nyní s vůní citronu a zázvoru, příjemná svěží vůně - prostě mýdlo na ruce. 


Odličovacích tamponků není nikdy dost, tak jsem si jedny do zásoby také vzala. 


Jedny vlhčené odličovací ubrousky, nebo ubrousky na různé to stírání, jistě se budou hodit, tyto jsou velice laciné a jsou z Penny. 


Do domácnosti jsem potřebovala doplnit také prací gel a aviváže, vzala jsem tyto tři produkty a všechny jsou z Německa, modrý Softlan je skvělý, krásně voní a Weisser Riese znám a je moc dobrý a skvěle pere. 


Tak moji milí, to byly moje jarní úlovky, co si kupujete na jaře nejčastěji Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...