sobota 5. května 2018

Nákupy KIK, DM drogerie, miš maš



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článečku u dnešních miš maš nákupů. Jelikož jsem zjistila, že mi doma chybí docela dost věcí, tak jsem se zastavila v Kiku a v DMku. 


V Kiku v Hostivicích jsem si vybrala tyto tmavě modré a černé tepláčky na doma, oboje byly za hubičku a to doslova. 


Od kamarádky jsem dostala tyto prďácké džíny Dolce Gabbana, jsou krásné, strečové, ale jsou mi knop, tak snad je unosím. Jinak tímto Alence ještě jednou moc a moc děkuji. 


V Kiku jsem si vzala i tyto dvě basic trika, jedno šedé a jedno bílé, oboje budu mít na doma. 


Také se mi tam zalíbilo proužkaté triko s dlouhým rukávem a noční košilka s kočičkami, vše opět za pakatel, spíš jsem zvědavá, jaká to bude kvalita, s výrobky- respektive s oblečením z Kiku příliš zkušenost nemám. 


Doplnění dentální hygieny nesmí chybět, něco na dásně, pak klasická zubní pasta a pak kartáček, na tom záleží hodně. 


Odličovací tampony se také musí doplňovat a tyto Ebelin mi vyhovují. 


Vatové tyčinky v praktickém balení s sebou do nemocnice a pro manžela deodorant Rexona - kupujeme stále dokola. 


Ještě jsem kupovala velké balení Ibalginu v lékárně, páč nám snad po roce a něco došlo, tak to chtělo doplnit zásoby. 


S sebou si také beru papírové kapesníky a proto jsem si tyto pořídila. 



Tak a to je vše, já vím, nebylo to příliš zajímavé, ale i takové to nákupy jsou potřeba. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...