čtvrtek 10. května 2018

Narozeninové dárečky od kamarádek


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dalších dárečků k mým narozeninám tentokrát to bude od kamarádek. 




Od svojí kamarádky z Japonska mi přišel balíček, který obsahoval tyto roztomiloučké a krásné růžové ručníčky, již je to druhá sada kterou od ni takto mám. 



Nesmí chybět sladkost v podobě tradiční čokolády ze zeleného čaje v provedení tyčinek, hned jsme s kamarádkami ochutnaly. 



Dál jsme dostala nějaký kokosový balzámek na rty. Už se těším, až jí já něco na oplátku pošlu k jejím narozeninám, které má až v červenci. 



Všimněte si, jak jsou balíčky nádherně zabalené, ozdobené a je to radost se na ně podívat. Inu Japonsko. 



😃



V dalším balíčku byl krásný náramek, který se bude dát nosit i jako gumička do vlasů. 



Další roztomilý balíček. Miluji to jejich balení. 



Kosmetická taštička ta se vždy hodí. 



Od mé kamarádky letušky jsem dostala mazadla od VC, ona prostě ví, čím mě potěšit. 



Tyto s pumpičkou jsou nejenom velice praktické, ale také vysoce hydratační, skvěle voní a nádherně pokožku zjemní.  



Další dva tělové krémy jsou v klasickém balení a ta vůně, navíc i ta báječná konzistence, od té doby, co mě zásobuje se defacto nemažu ničím jiným. 



Ze všech dárečků mám velikou radost a holkám moc a moc a moc děkuji, udělaly mi neskutečnou radost, že si vzpomněly navíc ty bezva dárky, koho by to nepotěšilo. 



Také rádi dostáváte dárky?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...