úterý 22. května 2018

Spotřebováno za měsíc duben 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku. Ano je tomu opět tak, měsíc se s měsícem sešel a máme tady květen a nyní Vám přináším spotřebovance za měsíc duben, inu nebudu to dlouze okecávat a vrhneme se na to. 




  • Začneme opět u vlasů, mám tady lak na vlasy Cien ve stupni tuživosti 5 v tom nejvyšším, ale vlasy slepoval, nešly téměř rozčesat, sice fixoval, ale na vlasech zůstávala taková nevzhledná krusta, ZA MĚ NE, moje hodnocení je proto 5/10.
  • Za to suchý šampon Aussie byl moc fajn, krásně vlasům dodal objem, zamaskoval a vsákl přebytečný maz z vlasů, krásně voněl a dlouho vydržel, proto je moje hodnocení 10/10 a to já suché šampony téměř nepoužívám, ale pár jsem jich již vyzkoušela. 





  • Jsme u péče o pleť, Balea slupovací maska s černým uhlím byla ze začátku docela fajn, ale dost špatně se sundavala a ani ke konci používání mě příliš neoslovila, proto je za mě moje hodnocení spíš průměrné a znovu bych si jí nepořídila, 7/10. Více jsem ji hodnotila v samostatné recenzi ZDE.
  • Bioderma pro citlivou pokožku micelární voda je slovy nepopsatelně dobrá a kupuju si ji vždy ve výhodném balení 1+1 a mohu ji všemi deseti doporučit, moje hodnocení nemůže být jiné než 10/10.
  • Pleťová hydratační maska Douglas byla moc fajn, dobře vyživila, krásně se vstřebávala a i nanášela a moc příjemně voněla, proto jí hodnotím 9/10. Více se o masce dozvíte v samostatné recenzi ZDE.




  • Péče o tělo má zde své dva zástupce a tím prvním je i tělové mléko Victorias Secret, které bylo naprosto fantastické, krásně vonělo, skvěle se roztíralo, naprosto parádně hydratovalo a navíc další plusové body dávám praktickému balení s pumpičkou, nemohu hodnotit jinak než 10/10.
  • Balea limitovaný sprchový gel s vůní růže mi příliš nevoněl, ale bude to tím, že já nemusím příliš vůni samotných růží, navíc tato vůně byla spíše taková chemická, ale umyl a svoji roli a funkci splnil, hodnotím kladně 8/10.




  • Toaletní voda Paco Rabanne byla velice příjemná, je to taková ta milá vůně, kterou rádi nosíte a ke které se rádi vracíte, proto moje hodnocení je 9/10, ale více se o ní rozepisuji v samostatné recenzi ZDE.




  • Manžel dopotřeboval i gel na vlasy od Lorealu z profesionální řady, který si moc pochvaluje a kupujeme ho pořád dokola. Také jeden tuhý deodorant Old Spice padl a ten je na tom s hodnocením stejně. 




  • Na čištění pleti jsem v dubnu nejčastěji sahala po čistících ubrouscích, asi jsem je potřebovala dopotřebovat, Cien nebyly špatné, ale přišlo mi, že rychle vysychají a DM Balea s černým uhlím nebyly nic moc a znovu bych si je nepořídila. Příliš odličovacím ubrouskům neholduji, ale tyto bych si znovu již nepořídila. 




  • Máme tady i něco málo ze zástupců z řad dekorativní kosmetiky. Max Faxtor krémový oční stín byl super, sice nevydržel na oku celý den, museli jste použít primer, ale jinak byl prima, prostě došel a já ho hodnotím moc pozitivně a klidně bych si ho na jednoduché a rychlé líčení pořídila znovu. 
  • Mám tady i dvě nude rtěnky, které ovšem byly pro mě velkým zklamáním, prostě jsem se netrefila odstínem, jak Mac tak Color Pop byly příšerné, jak barvnou, tak texturou a prostě mi nevyhovovaly. 
  • Krémový korektor Catrice všemi milovaný a tolik profláknutý vyhovoval i mě, proto ho mohu vřele doporučit. 




  • V časopise jsem měla i vzoreček nového pleťového peelingu od Lorealu a tento byl ten cukrový a na jedno ozkoušení mě velice zaujal a dost o něm uvažuji, že si ho pořídím.
  • Pleťová maska s jíly od Balea nedělala ale vůbec nic, krom toho, že v nepraktickém balení bylo produktu na dvě až tři použití a nedalo se dobře uzavřít, takže produkt vysychal, asi bych si masku znovu nepořídila. 




  • Mýdlo na ruce Balea s papájou a kokosem mi vyhovuje a kupuji ho stále dokola. 
  • Krém na ruce od značky Loccitan byl naprosto skvělý a mohu ho doporučit. 





  • Lush, jednu pěnu a balistiku jsem také spotřebovala a oba produkty za to stály. 




  • Švestková pěna do koupele krásně pěnila, dobře myla a zvláčnila pokožku a obarvila vodu. 




  • Tato šedá balistika voněla kořeněně a výrazně a spotřeboval ji můj muž. 





  • Co by to bylo za spotřebovance bez vosků YC.





  • Tento byl vánoční a voněl velice výrazně a mě to na začátku dubna dodalo příjemnou domácí atmosféru. 




  • Vosk Home sweet Home byl fantastický a pořídila bych si ho i ve svíci. 




  • Summer Scoop je letní ovocná zmrzlina doslova a do písmene a  vosk byl velice příjemný a ráda jsem ho pálila. 




  • Pečený ovocný čaj citrus se zázvorem byl velice lahodný a moc ráda jsem si jej dávala. 



Tak moji milí jsme u konce, toto byly spotřebovanci za měsíc duben 2018. 


Celkem jsem spotřebovala - spotřebovali 26 produktů a jak jste na tom se statistikou Vy?


A co jste spotřebovali vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...