čtvrtek 7. června 2018

25 Exfoliačních ubrousků - aktivní uhlí


AHOJ,AHOJ,

Vítejte u dnešního článku u dnešní mini recenze. 
Před časem jsem si pořídila tuto novinku, exfoliační ubrousky Sephora s aktivním černým uhlím a nějak jsem na ně zapomněla a leželi mi tady ladem. 


 Sephora uvídí, že se jedná o :


Odličovací ubrousky
Zklidňující a relaxační kokosová voda, dynamické yuzu zvyšující tonus, superhydratační a rozjasňující růže nebo osvěžující granátové jablko dodávající energii? S těmito hezkými ubrousky pleť důkladně odlíčíte, ať jste kdekoliv - v koupelně nebo klidně i na Kamčatce.


Mají praktické balení, ubrousky když otevřete tak vám nevyschnou. 

S ubrousky jsem si čistila pleť ráno, večer jsem se s nimi odličovala a obstály na výbornou, navíc díky druhé straně ubrousky krásně obrousili pokožku. 


Jak vidíte na obrázku, tak jedna strana ubrousku je hladká a druhá je s takovými exfoliačními caplíky, které krásně Vaši pleť obrousí, vyhladí a dodají jim jas. Musím říct, že jsem s ubrousky velice spokojená. 


Exfoliační ubrousky Obsahují aktivní uhlí , které čistící, zbavuje nečistot.

25 ks vyjde na 170 Kč.

Kupovala jsem je víc jak před 3/4 rokem v Sephoře. 



A co Vy, jak jste na tom s produkty s černým uhlím Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.











Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...