pátek 15. června 2018

Moje momentální péče o vlasy


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článečku u dnešní recenze produktů na vlasy, které momentálně používám. Je jich hned několik, tak se na to hned vrhneme. 



Jako šampon a kondicioner v tomto případě step I. a step II. používám řadu Loreal Professionnel, vlastně všechny přípravky jsou z této profesionální řady. 

Oba tyto produkty mám na doporučení jedné YTB a více jsem o produktech psala v samostatném článku ZDE. Jedná se o šampon a kondicioner pro řídnoucí vlasy a musím jejich účinnost potvrdit. 



Na objem a ochranu vlasů používám tento sprej, který vlasům dodá vzdušnost, ale zároveň je ochrání před teplem. 



Na vlny jako od moře používám tento sprej, který dodá vlasům vlny, přitom je ochrání před krepatostí a co je super vůbec vlasy nezacuchá. 



Všechny tyto tři spreje jsem kupovala ve svém oblíbeném kadeřnictví kam pravidelně chodím. 



Do konečků používám olejíček, který v sobě obsahuje i třpytky, takže na léto ideální a dá se použít také i na tělo. 



Na rozčesání používám kadeřnický hřeben a pak tento roztomiloučký Tangel Teezer, který je také z kadeřnických potřeb. 



Tak moji milí, to je moje momentální péče o vlasy. 

A čím Vy pečujete o vlasy Vy?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...