úterý 12. června 2018

Oblíbenci za měsíc květen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u květnových oblíbenců. Jsou tady zástupci jak z řad dekorativní kosmetiky tak pečující a nebudu to dlouze okecávat a vrhneme se na to. 



Na oči jako oční stíny jsem nejčastěji používala paletku očních stínu UD Naked 2, která je skvělá a mám ji moc ráda. 



Na rozjasnění jsem nejčastěji a dá se říci denně sahala po tomto rozjasňovači Mac Soft Gentle v odstínu AC 4. 



Odstín je to krásný, takový zlatavo-meruňkový a moc se mi na lícních kostech líbí. 



U tvářenky to byla jasná volba a nejčastěji jsem se malovala touto Benefit Galifornia, která dodá tvářím lesk, šťávu a přirozenou barvičku. 



Oba tyto produkty mám od Janičky z Brna a tímto jí velice zdravím. 


V tvářence je praktický štěteček, který používám. 




Na obočí jsem si nejvíce oblíbila produkty od značky Tred it up. 



Jednak jejich tužku na obočí tak hlavně jejich tzv. obočenku, která mi velice vyhovuje. 



Sice mám nyní obočí nabarvené, ale potřeba doladit detaily, právě tyto produkty mi posloužily nejlépe. 


Na pleť jsem nejraději používala tuto čistící černou masku Glam Glow. 




Krásně vyčistí pory a voní po anýzu. 



Na rty jsem sahala po dlouhodržící rtěnce od Avonu, kterou mám docela již dlouho a obávám se, že se již nevyrábí, ale krásně drží a zasychá do matného vzhledu. 



Má přirozenou krásnou nude barvičku alá moje lepší rty. 





Vůně měsíce května byla tato CK Ethernity, kterou si kupuji pravidelně, opakovaně se k ní moc ráda vracím a velice mi vyhovuje. 



A jaké produkty jste si v květnu oblíbili Vy?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...