neděle 24. června 2018

Voňavá vlasová dvojka


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní mini double recenze. Opět to bude vlasová kosmetika i proto, že poslední dobu se péči o vlasy díky svým dvorním kadeřnicím více věnuji, ale toto nejsou produkty doporučené od nich. Tyto produkty mám doma již nějakou dobu a razím zlatou střední cestu a střídám profesionální péči s tou běžně dostupnou. Inu vrhneme se rovnou na to. 



Tento Balea vlasový šampon pro každý den z limitované edice asi již neseženete, protože ho mám doma cca pár měsíců a čekal na mě, než se na něj dostala řada. Moc příjemně voní po papáji a kiwi, dobře pění, ale je to prostě klasický baleácký šampon, ale je to za mě asi nejpříjemnější vůně. 



Masku na vlasy od Avonu konkrétně tuto mám poprvé a je velice příjemná a mile mě překvapila. Je veliká, krémová konzistence dobře vlasy obalí, myslím si, že jím dodá lesk, ale že by je příliš vyživila či je hydratovala a nebo chránila to asi ne, ale za tu nízkou pořizovací cenu a super dostupnost jí to prominu. 



Jedná se tedy o masku na vlasy z řady Avon Planet Spa a je to obnovující maska s výtažky z černého kaviáru a z této řady jsem měla již pleťovou masku, která byla prima a ani tato vlasová maska není výjimkou. Dobře voní, krásné krémové složení se dobře nanáší a vlasy mi zanechá lesklé a dobře se mi vlasy rozčesávají. 





Maska má tedy bílou a krémovou konzistenci, za to šampon je čistě gelový a má takovou žlutovo-oranžovo-zelenkavou barvičku a oba přípravky jemně a příjemně voní. 



Jak říkám, já produkty na vlasy střídám, ikdyž by mi toto asi žádná profi. kadeřnice nedoporučila, ale mě to baví a jsem s tím takto spokojená. 

S těmito produkty jsem spokojená, zvláště když zvážíme poměr cena výkon ..... za mě je mohu doporučit. 




A jaká je Vaše momentální vlasová péče?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...