pátek 6. července 2018

A takový byl měsíc červen 2018


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u shrnutí měsíce června 2018. 
V červnu jsem byla v nemocnici a na víkendy mě pouštěli domů, to bylo jediné dobré na celém tom pobytu. 


Domácí pomerančová limonáda od kamarádky v letních horkých dnech bodla. 


Hovězí s houbami bylo také moc pěkné. 


A doma mi kvetou kytičky, jak ty v truhlíku na balkoně, tak i doma. 


A mamince na zahrádce krásně kvetou růžičky. 



V letních parných dnech nejlépe osvěží vychlazený Birell. :-)



A společnost v nemocnici nám dělají krásné kytičky. 


Zásobárna vody musí v horkých letních dní být, navíc ta blankytně modrá obloha. 


Sklenka dobrého bílého vína k jídlu nemůže škodit.



A o víkendu jsem si dala můj oblíbený Kebab u nás na Kavalírce.


A na terase jsem si dávala kávičku a k tomu mi doprovod dělala příjemná kytička. 


V polovině června jsem se spakovala z nemocnice domů a hurá domů. 


Poslední zamávání a tradá dom. 



Cestou jsme se zastavili na obídek. 


A taky jsme byli podpořit Prahu Sobě v Prokopáku. 



A jaký jste  měli měsíc Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 


papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...