středa 14. listopadu 2018

Oblíbenci za měsíc říjen 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u oblíbenců za měsíc říjen 2018. 

Opět tady mám převážně dekorativní kosmetiku. :-)



Paletka Too Faced, kterou mám z Vinted jsem si oblíbila natolik, že jsem ji používala na denní bázi. Obsahuje skvělé neutrální, ale i výraznější stíny a hlavně naprosto skvělou a velkou tvářenku, která mi neskutečně sedí. 



Vrátila jsem se opět k mému oblíbenému tyčinkovému make-upu Max  Factor, který používám již  řadu let, mám ho v tom nejsvětlejším odstínu a je to pro mě jeden z nejlepších make-upů nebo i korektorů z drogérie. 



Tuto řasenku Benefit jsem si pořídila v setu miniatur a začala jsem jí používat až na podzim a jsem s ní velice spokojená. 



Vyhovuje mi silikonový kartáček, který je maličko větší, ale mě dělá krásné dlouhé a husté řasy. 


Hoola od Benefit je prosta klasika a mě neuvěřitelně sedí a vyhovuje. 


Krásně mi vybronzuje a zahřeje obličej a dá tvářím plastičnost. Opět tento produkt mám v miniatuře. 



A v Benefitu pokračujeme :-)

Tato rtěnka, opět v miniatuře, ze stejného setu je příjemná, krémová, sice nemá nijak dlouhou výdrž, ale moc mi sedí svým odstínem a i konzistencí. 


Má v sobě tmavší odstín, který by měl nahrazovat konturku. 



Moje nové Michael Kors hodinky jsou velkým oblíbencem, nosím je denně a dostávám na ně spousty chvály. .-)




No a jak jste si mohli všimnou - tedy snad, pokud mě sledujete na Instagramu či na FB, tak jsem se poslední dobou vrhla do čtení knih a moc mě oslovily tyto dvě knihy. :-)

Dívka ve vlaku a Analfabetka, která uměla počítat, obě knihy všemi deseti doporučuji. 


Moji milí, tak to jsou říjnoví oblíbenci. 

Co jste používali Vy nejčastěji?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...