středa 12. prosince 2018

Oblíbenci za listopad 2018


AHOJ,AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článku o mých oblíbených produktech za měsíc listopad 2018. 
Bude to opět spíše výběr z řady dekorativní kosmetiky, ale najde se zde i nějaké ta pečující, ostatně mému srdci bližší. 


 

Paletku očních stínů Too Faced Eggnog Latte  jsem si pořizovala té
měř novou z Vinted a hned se stala mojí oblíbenou. Proč? No protože kvalita stínů je parádní, líbí se mi odstíny a také obsahuje parádní tvářenku. Pigmentace a i výdrž je perfektní. Navíc ty úžasné hravé obaly. 

Hoola Benefit bronzer se stal mojí stálicí a nedám bez něj snad žádné líčení. 


Mám sice tu menší verzi od Janičky, ale zatím mi krásně stačí a moc mi sedí. 



Make-up Nars Sheer Glow je perfektní, opět je z Vinted a mám již druhou verzi a jsem s ním maximálně spokojená. 



Co by to bylo za zimní období bez výrazné vínové rtěnky, tuto značky Lancome jsem si zvláště oblíbila. Je krásně krásně krémová a má úžasnou barvu a i výdrž. 



Moje Top vůně, Chanel Coco Mademoisele. :-) Prostě top, top top a topka. 



Clinique péče v podání odličovacího - nebo spíše čistícího gelu a hydratačního lehkého krému je prvotřídní a moc mi vyhovuje. Je to skvělé kombo. 



Tak to jsou mí listopadoví oblíbenci. 

A co jste si oblíbili Vy?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...