pátek 18. ledna 2019

Co jsem dostala k Vánocům 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který píší asi všichni. Ano je to to, co jsem dostala k letošním Vánocům 2018. Nebudu sem psát, že to není z mé strany žádné chlubení......:-), prostě dospělí lidé, nebo alespoň u nás to tak chodí si dárky příliš nekupují, prostě Vánoce a dárky jsou u nás obecně vnímány tak, že jsou pro děti. 




Dostala jsem krásnou koženou kabelku Tommy Hilfiger, kterou jsem si sama vybrala již v létě, kdy byly velké slevy. 





Kabelka je tak akorát velká, je přes rameno, se slušivým šátkem, ještě bude potřebovat jako každé kožené zboží naimpregnovat a bude skvělá. 



A ke kabelce jsem dostala i peněženku. 



Asi největším dárkem a také nejpotřebnějším je rozhodně nový mobil. 

Tím je Samsung Galaxy A7, který jsem si vybrala na doporučení. 









Mobil jsem kupovala na e-shopu na Praze 5 a jsem s ním opravdu moc spokojená, má skvělý foťák a paměť RAM, který ten můj starý Sony neměl. 



Od kamarádky jsem dostala takovou milou pozornost a to plátýnkovou pleťovou masku se šnečím extraktem. 





Od maminky jsem dostala vánočku, úžasné cukroví, vánoční hvězdu, přání od táty :-) a spousty dalšího. 






Dárečky od kamarádek :-). 



Svíčka, čokoládová lízátka a ozdobička. 



Od kamarádky Verči jsem dostala mikinu Emporio Armani a růžové kalhoty Tommy Hilfiger. 


Kamarádka letuška nezklamala, zrovna jsem o ní dnes psala :-), dostala jsem krém na ruce, pleťovou masku a pejska PINK. 


Vše v krásné růžové taštičce. :-)


Jak tak na to koukám a sepisuji to, tak jsem musela být výjimečně hodná :-), tolik dárků a tolik lásky, co jsem dostala. 


Od kolegů jsem dostala dva vouchery na Thajskou masáž dle výběru :-)


Tak moji milí, jak vidíte z názvu článku, musela jsem dárky rozdělit do dvou pokračování :-). 

A co jste dostali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den a i nadcházející víkend. 

papa Vaše E.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...