neděle 10. února 2019

Garnier Fructis Papaya Hair Food



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, u dnešní recenze. Vlasovou kosmetiku ráda střídám, poslední dobou se mi dost kvalita vlasů zlepšila, obecně to u mě souvisí se zdravotní a psychickou kondicí. 

Před nedávnem tato maska Garnier Gaair Food prolétla celou blogosférou a instagramem. Tato maska je tuším k dostání ve třech variantách, ale mě zaujala nejvíce tato s vůní papay, hodně si chválí banánovou variantu, ale ta u mě opravdu nepřipadala v úvahu, protože já od malička banány naprosto nesnáším, ve všech formách, co existují. 


Maska je obrovská, příjemně a přitom jemně - svěže voní, dostala jsem na její příjemnou vůni kompliment od mých kamarádů. Maska se příjemně nanáší, dobře se vstřebává a i smývá. 



Maska je veganská = čili vhodná pro vegany :-). 

Dá se použít hned na 3 způsoby:

  1. jako klasický balzám na vlasy - nanést a po chvilce smýt
  2. jako maska - nanést větší vrstvu a nechat působit cca 5-15 minut a poté smýt 
  3. dá se nenést do suchých či vlhkých délek vlasů a nechat uschnout nebo vysušit 


Třetí variantu jsem nezkoušela a ani to nemám v plánu, obecně nerada nanáším cokoliv do suchých vlasů, preferuji mokré mytí a mokrou aplikaci produktů. 




Popis samotného produktu:

Garnier Fructis Papaya Hair Food
  • kvalitativně zlepšuje strukturu vlasů
  • má regenerační účinky
  • regeneruje vlasy po celé jejich délce
  • obnovuje strukturu vlasu
  • dodává vlasům krásnou vůni
  • bez silikonů

Obrovské balení masky 390 ml stojí cca 170 - 250 Kč, dle různé akce. 

Maska je to moc prima, pro mě je to spíš běžný kondicioner, který používám po každém mytí vlasů, což je téměř 3x do týdne. 

Určitě mě produkt nezklamal, ale ani mě zvláště nenadchnul. 


A co Vy říkáte na vlasové řady značky Garnier?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...