neděle 16. listopadu 2014

Nové oční stíny




AHOJ, AHOJ,

 
 
Dnes přináším mini recenzi oční stíny z řady LUXE od Avonu, které jsem před 10ti dny dostala.
 
Stíny používám denně, jak na méně výrazné denní líčení tak i na výraznější kouřové líčení na večer.
 
 
Stíny se přesně jmenují LUXURIOUS NUDES.
 
 
Balení je plastové v krásné zlatavé teplé barvě.
 
 
 
Stíny obsahují 5 barviček z toho jsou dvě matné a tři se šimerem.
 
Dá se s nimi krásně nalíčit na den, ale vytvoříte s nimi i krásné kouřové výraznější líčení.
 
 
Světlé stíny používám na celé pohyblivé víčko a také jako rozjasňovač pod obočí.
 
Tmavšími stíny se dá krásně a přirozeně vytvořit kouřové líčení a nebo já také dělám horní linku, která díky stínu není tak tvrdá.
 
 
Stíny nepráší, dobře se s nimi pracuje a s bází mi vydrží celý den na očním víčku.
 
Pigmentace také není špatná.
 
Jak jsem již zmínila, já jsem stíny dostala. Jejich stálá cena se je 299Kč, ale nyní se dají pořídit za 199Kč.
 
Tato paletka mi přijde naprosto skvělá na cestování, kde máte s sebou vše a dokonce by se stín mohl použít i na dobarvení obočí.
 
Jsem velice ráda, že tyto stíny jsem měla možnost vyzkoušet.
 
ZA MĚ MOHU DOPORUČIT.
 
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 
 

6 komentářů:

  1. Ty stíny jsou fakt hezké. Sama mám už několik paletek z Avonu. Ale ten fialový obal mě dost vyděsil. Přece jenom hadí vzory mě děsí :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Stíny mě mile překvapily, jsou to snad jedny z nelepších, co jsem od Avonu měla. Navíc nude odstíny jsou opravdu praktické, krabička je zvláštní a příliš k tomu neladí...pravda :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Krabička se mi také moc nelíbí, ale stíny jako takové ano, určitě bych je taky unosila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stíny jsou opravdu skvělé, mile mě překvapily, navíc jsem je dostala od mamky Avon lady, která si je mohla objednat za 1Kč :-)) no neberte to děvčata :-))

    OdpovědětVymazat
  5. já Avon stíny ještě nezkoušela, ale paletka vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. zuzz make-up ... jelikož mám k Avon kosmetice blízko, tak jsem pár stínů měla a tyto jsou zatím nejvydařenější :-))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...