sobota 17. srpna 2024

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené. 
Na začátek asi toliko, že se jedná o privátní značky, které hodnotím velmi pozitivně a dle mého názoru, jsou na vyšší úrovni, nežli u nás dostupné. 

Tato maska mě zaujala jak jinak, než čistí schopností, jakmile by mělo něco minimalizovat póry, tak mě samozřejmě zajímá. 



Maska CV CLEANSING se solí z Mrtvého moře, antibakteriálním tea tree olejem a jílem zmatňuje pleť a čistí ji od usazenin kožního mazu a kožních buněk hluboko do pórů. Pro čistší, jasnější pleť a okamžitý pocit svěžesti.
Sůl z Mrtvého moře, tea tree olej a jíl
Zjemnění a zmatnění pórů
Pro všechny typy pleti
Balení je v sáčku, který jde snadno bez použití nůžek otevřít a aplikovat na pleť. 
Mě toto balení vyhovuje a kupuji si sáčky s různými obměnami stále dokola. 
2x 8ml produktu mě vystačilo na tři plné aplikace. 
Cena je 0,45€
Nanáším štětcem, jsem na to tak zvyklá. Co se týká konzistence, tak ta je krásně krémová, jinak moc příjemná. 
Barvu má něco mezi mint a hráškově zelenou a je bez parfemace. 
Nechávala jsem působit cca 10-15min, prostě nežli maska zaschla. Jde dobře smývat a při samotném smývání má lehce abrazivní schopnost, což mě jedna velmi překvapilo a moc se mi to líbí. 
Díky tea tree oleji skutečně pleť čistí, nevysušuje. Pokožka je jemná, hladká na dotek a póry viditelně menší. Jelikož jsem masku vyzkoušela ještě tady na dovolené, běžela jsem si koupit další balení domů, co zásoby. 
Za mě tedy Cadea Vera má super skin care, zvláště pak pleťové masky, kterých už jsem stačila celkem dost vyzkoušet. 

AVEO Šampon Color Gloss

po tomto šampónu jsem sáhla úplně náhodou, jen jsem se soustředila na to, abych si neodnesla kondicionér, neboť jsem celkem pospíchala. 
Toto balení má hezký obal, mango mě vždy zaujme. 300ml lahvička mě vyšla na 0,65€, samozřejmě že v nabídce je i kondicionér. 
Šampón je určen pro jemné a barvené vlasy, což já úplně nemám, ale vůbec to ničemu nevadí. Obsahuje UV filtr a Panthenol. 
Ovšem dámy, naprosto překrásně voní. Svěže, jemně a přitom je to vůně, velmi zapamatovatelná. 
Sama jí cítím ze svých vlasů, z polštáře a DM si toho také všiml. ♥
Hezky myje, má lehce řidší konzistenci, perleťovou barvu. Vlasy se mi po něm docela snadno rozčesávají. Vůně sladkého a exotického manga je velmi opojná. Vůně z plodu Guavany je svěží a moc příjemná. Tato kombinace se prostě povedla. 
Opět, produkt privátní značky Aveo mohu za sebe jen a jen doporučit. Pokožku hlavy nijak neirituje, nevysušuje, prostě jen dobře myje a překrásně voní. Je určená jak pro ženy, tak i muži mohou používat. DM párkrát vyzkoušel a neříkal nic negativního, naopak "pochvaloval si", že nám stejně voní vlásky. 

Pokud budeš mít možnost, určitě doporučuji Drogérii Müller navštívit. 

Moc ti děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, které si velmi vážím. Každý tvůj komentář a zpětná vazba je pro mě motivací. Díky za skvělou bloggerskou komunitu, kterou zde máme. 


A nyní už ti popřeji jen krásný a pohodový víkend den. ☀️

pa E.


7 komentářů:

  1. Eri, já masky s jílem moc v oblibě nemám (nebaví mne smývání) , ale šampon s vůní manga zní dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, měla jsem snad jeden přivézt. Dovezla jsem jen masky a sprcháč, budu dávat určitě do poslední soutěže, kterou plánuji velmi brzy. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, zrovna včera jsem četla, že by Müller do pár let měl expandovat i do České republiky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda si na dovolené kupuji tělovou kosmetiku. Vůni manga mám ráda, ale v kosmetice jsem ji ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
  4. The mask sounds so fantastic! How smart to apply it with a brush instead of your fingers. I am definitely going to start doing that, because I hate how messy application can be. You are a genius!
    the creation of beauty is art.

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for your recommendation :D

    OdpovědětVymazat
  6. Interesting products :) I don't know them, but it's good that they worked. I could try them :)

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...