neděle 2. listopadu 2014

Oblíbenci za měsíc ŘÍJEN I. část



AHOJ, AHOJ,

 
 
 
Vítám Vás u dnešního článku, kde se zaměříme na produkty, které jsem nejraději používala v měsíci říjnu.
 
Jako TOP produkt byl pro mne Zpevňovač nehtů Four Seasons. Pořídila jsem ho v lékárně za cca 50Kč.
 
Nehty skutečně krásně zpevní a mohou tak zdravě růst. :-)) Za mě TOP produkt za měsíc.
 
 
 


Velice mile mě překvapil tento peeling na obličej, který pomáhá bojovat proti černým tečkám.
Jedná se o výrobek od Garnier Pure Active a opravdu jsem si ho velice oblíbila a hodlám si ho pořídit znovu. Drogerie DM 170Kč.
 


Krémy na ruce od Avonu patří mezi mé stálice již delší dobu, ale tento s kakaovým máslem mě naprosto okouzlil. Nádherně voní, skvěle hydratuje a dobře se rozmazává. V akci za 35Kč.
 


Nezbytnou péčí o rty je i jelení lůj a Carmex mě naprosto dostal. Opravdu jsem v životě nevyzkoušela nic lepšího na rty. Je to skutečný balzám na rty. Zakoupeno na Galeriepřání.cz cca 90Kč.
 
 
 
 
Chanel Coco Mademoiselle je moje nejoblíbenější vůně a patří do mých stálých produktů. Tento měsíc jsem nejvíce, dá se říct denně používala tuto parfémovanou emulzi. Voní naprosto stejně jako EDP a nezanechává žádné mapy ani fleky. Vydrží vonět celý den. Tuto emulzi jsem dostala a je kupovaná přímo ve Francii.
 
 





Velice se mi osvědčily pleťové krémy od značky Ryor s Q10.
Noční krém krásně přes noc hydratuje a vyhladí pokožku a denní krém slouží jako báječný podklad pod make-up a chrání pleť v nevlídném podzimním počasí. Ryor obchod Praha cena cca 110Kč/ks.
 





První část oblíbenců máme za sebou a těšte se na druhou část :-))
 
 
Krásný listopadový den.
 
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...