sobota 27. prosince 2014

Jak bojovat s šupinkovatými rty

 

AHOJ, AHOJ,

 
Také se Vám stává, že v tomto chladnějším počasí míváte šupinky na rtech??
 
Je to velice nepříjemné a spoustu lidí to nutí si rty okusovat.
 
 


 
Já tedy nepatřím, mezi ty jedince, kteří si rty okusí, ale suché rty mi vadí.
 
Proto jsem našla způsob, jak se suchých rtů zbavit a mít je krásně zdravé a plné bary.

 
Jednoduše si připravím vícepoužitelné tamponky a můj oblíbený carmex.
 
Kde jsem produkty na koupila naleznete
 

 
Tamponky si navlhčím, řádně vyždímám a rty začnu jemně obrušovat.

 
Ale pozor, nesmí Vás to bolet či pálit, opravdu jen lehce.

 
Po tomto peelingu nanesu všelék rtů Carmex.
 
 

 
 
Peeling doporučuji, jak na rty a také na ruce, které v chladném počasí také velice trpí.
 
Můj osvědčení peeling naleznete peeling na ruce 
 
 
 
A jak reagují Vaše rty a ruce na chlad ?? Také jsou tak suché,  jako ty moje??
 
Mějte krásný den.
 
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...