středa 14. ledna 2015

Nude dvojka

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska se svezeme na Nude vlně. :-)

 
Představím Vám mojí nude dvojku, která obsahuje rtěnku od Catrice a lak na nehty od Avonu.

 
Tento lak mám cca 2 roky a jsem tak v 70%. Cena nebyla také závratná.
Pěkně se nanáší, ale nevydrží. Mě celkově laky vydrží tak max. dva dny.

 
Schválně jsme zkusila barvu na podklad a také na samotnou lahvičku.
Barva je opravdu přirozená a moc příjemná.

 
Štěteček je také velice prima a dobře se s ním lak nanáší. Jsem s tímto lakem SPOKOJENA zvláště pro jeho neutrální barvičku.

 
Hydratační rtěnka od Catris v barvě nude je naprosto BÁJEČNÁ.



 
Líbí se mi balení a vypadá tak trochu luxusněji.

 
Jak vidíte, tak jsem v půlce a to jí mám od podzimu roku 2014.



 
Zde je krásně vidět opravdová nude barvička. Navíc miluji její krásnou hydrataci. Nezalézá do vrásek, ale příliš dlouho nevydrží.

 
Musím konstatovat, že  SPOKOJENOST JE.
 
 
Máte také rádi Nude produkty??
 
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...