neděle 25. ledna 2015

Parádní čistič obličeje

 

AHOJ, AHOJ,

 
představím Vám a to velice ráda svého oblíbeného pomocníka na RANNÍ RUTINU a tím je čistič pleti od Avonu.
 
 

 
Jedná se tedy o gelový čistič na pleť 3v1 s aloe vera a zázvorem. Vůbec se nebojte výrazného zázvoru, vůbec jsem jeho výskyt nezaznamenala a to tento super čistič používám asi 5 let.
 
 
Má příjemnou gelovou konzistenci, moc pěkně až tak miminkovsky voní a dobře si poradí s očištěním krémů. Na odlíčení jsem ho nepoužívala. Navíc vůbec nedráždí pokožku ani v okolí očí.
 

 
Je ho 200 ml a v akci se dá pořídit za krásných 39Kč.
 
Co více dodat.
 
Také si ráno čistíte pleť??
 
Přeji pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...