úterý 10. února 2015

Fixátor make-upu

 

AHOJ, AHOJ,

 
o fixátorech make-upu bylo napsáno opravdu hodně řádků.
Já jsem se rozhodla, že musím také nějaký vyzkoušet.
Objednala jsem si ho ve slevě v Avonu za tuším za 99Kč.

 
Má střičku, která dobře funguje.
Navíc opravu mi zajistí, že líčení zůstane CELÝ DEN NA SVÉM MÍSTĚ.

 
Střička naprosto vyhovující.

 
Je ho 125ml a dle návodu se má nanést ze vzdálenosti 20-25 cm, což praktikuji a pleť není ulepená, nemastí se ani nevysušuje a sprej není parfemovaný.

 
Tento fixátor mohu VŘELE DOPORUČIT.
 

 
Nemám tedy zkušenost s jinými, ale budu ráda za Vaše tipy a poznatky.
 
Pěkný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...