úterý 17. března 2015

Kodaň ... krásné to město :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska jsem si řekla, že bych Vám velice ráda představila naši oblíbenou destinaci s manželem.
Můj manžel v Kodani studoval a rádi se tam vracíme.
 
 

 
Kodaň je hlavní město Dánska.
 

 
Kodaň je hlavní město Dánska a nádherné historické město. Leží na ostrovech Sjeallend a Amager u Öresundského průlivu, přes který vede gigantický most do Švédska. Kodaň je město s unikátní atmosférou, které toho může nabídnout opravdu hodně.

 
Tyto fotky jsou ze srpna 2013.

 
Vyšlo nám opravdu krásné slunné počasí.

 
Tradiční doprava kolmo :-))

 
Najdete zde plno památek.


 
Střídání stříží a novodobá architektura nechybí.

 
 

 
Město je protkáno mořskými kanály a naleznete mnoho krásných portů a zákoutí.

 
Typické skandinávské barevné baráčky.

 
Turisticky zajímavá socha Malé mořské víly.
 
 

 
Nevynechali jsme ani zábavní park Tivoli.
 

 
Je opravdu krásný a obyvatelé Kodaně ho vyhledávají převážně o víkendech.

 
Najdete tam plno zábavných atrakcí, které já jsem raději vynechala.

 
Ale kachničky jsem si nakrmila ráda.

 
A vyfotila se ve strážní budce.

 
Nemohli jsme nenavštívit Christianii, která si žije vlastním životem.
 

 
Při vstupu a výstupu procházíte krásnými dřevěnými totemo-bránami.

 
Našli jsme si tam i sportovní a volnočasové vyžití.



 
Po městě jsme se pohybovali metrem, které jezdí samo bez řidiče, pro nás z Prahy zcela nezvyklé...

 
Kola, kam se podíváš.


 
Jeli jsme vlakem na výlet.....

 
do švédského města Malmö.
 

 
 
Které jsme si prošli, počasí nám opravdu přálo a zakotvili jsme na pláži.
 


 
Naše stanice metra Bella Center Kodaň.

 
No a poslední fotka z přístavu a letí se domů. :-))

 
Musím konstatovat, kdybychom se měli odstěhovat z České republiky, tak bychom se odstěhovali do Kodaně.
 
Máte také své oblíbené město, ve kterém byste si představili, že byste mohli žít??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...