sobota 18. dubna 2015

Parádní pleťová voda :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
přeji Vám krásný den. Dnes bych Vám ráda představila moji pleťovou vodu od Balea, která mě velice mile překvapila a troufám si říct, že mi i zlepšila pokožku.

 
Jedná se tedy o pleťovou vodu Balea 200 ml pro smíšenou pleť s ovocnými kyselinami a musím říct, že opravdu krásně svěže až citrusově vodí. Je pravda, že složka panthenolu je v ní opravdu znát, protože pleť mám nyní takovou mnohem pěstěnější.
Na pleti nepálí, nezanechává ji vysušenou a dobře tonizuje a čistí.
Já ji používám každé ráno při ranní hygieně a občas večer, když nepoužiji make-up.

 
Má pěkné a sympatické balení a poměr cena kvalita je snad 150%.
 
Tento produkt opravdu mohu vřele doporučit.
 
Samozřejmě, že se tato pleťová voda vyrábí i v růžové verzi, která je určena pro suchou pokožku, ale tu bohužel neměli.
Příště chci vyzkoušet tu růžovou.

 
Na očištění pleti mi stačí bohatě jeden až dva bavlněné vatové tamponky.

 
A jak si ráno čistíte pleť Vy??
Jaké produkty byste mi mohli doporučit??
Přeji Vám krásný den.
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...