pátek 29. května 2015

Krém na ruce s vůní pačuli a vanilky

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes bych Vám ráda představila krém na ruce z nové řady DM Balea Golden Glamour.




Jedná se o emulzi na ruce s krásnou vůní pačuli a vanilky.
 
Tuto řadu jsem objevila zcela náhodou. Ještě mám sůl do koupele a v prodeji jsou i pěny do koupele, které já jsem ovšem v regálu nenašla.
 



Musím tuto emulzi - krém na ruce opravdu pochválit. Klasické krémy od Balea mi příliš nesedí, ale tento je velice dobrý.
 

 
Jednak má krásné balení, které zaujme a praktické dávkování díky pumpičce.
Naprosto neodolatelně voní po orientálu. Obsahuje vůně z pačuli a vanilky, které mě opravdu moc oslovily.

 
Dobře se vsakuje, pěkně hydratuje a nemastí ruce.
Tento krém jsem si hned nechala u sebe v kanceláři.
 
 
Tady jsem Vám vyfotila můj pracovní kosmetický koutek na mám pracovním stole.

 
Můj pracovní stůl, kde tato emulze - krém našla své oprávněné místo.
 

 
Znáte tuto řadu Golden glamour?
A jaké krémy na ruce máte ozkoušené Vy??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...