středa 27. května 2015

Vyhrála jsem v giveway :-))) radost

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, který píšu s velkou chutí.
O čem bude, bude o výhře v giveway u jedné blogerky a tou je Zuzka z blogu zuzzmakeup.

 
No a vyhrála jsem první cenu, ze které  mám opravdu velikou radost.
Vše přišlo krásně zabaleno a uvnitř na mě čekalo opravdové překvapení, ikdyž jsem samozřejmě věděla o co soutěžím.

 
No řekněte, tolik produktů vyhrát je prostě pohádka. A to Zuzka dala hned tři ceny.

 
Začnu čajema, které já mám velice ráda.

 
Toto se setkala hned s užitkem. Bonbonky Merci byly moc chutné a vzorek rtěnky od Avonu se mi trefil do vkusu.

 
Konečně mám nový štětec a to blendící od Essence a také pěkný dekorativní náhrdelník.

 
Rival de Loop, konečně mohu tuto značku vyzkoušet, jelikož já ve svém dosahu nemám přímo drogerii Rosmann, tak jsem za tuto masku ráda a moc ráda vyzkouším vzorek elixir pleťového krému od značky Yves Rocher.



Jde tedy o peelingovou masku na dvě použití.
 

 
Máslíčko Alverde z limitované edice bude jistě super a co jsem viděla poprvé je sprchový gel Marionnaud s vůní karamelu a vanilky. Krásně voní.

 
Krém na ruce od Essence jsem měla snad jednou a byl docela dobrý, tento se tváří hutněji a výživněji, inu uvidíme.
Rexona deodoranty mám ráda, ale spíše ve spreji, tyto tuhé nejsem příliš zvyklá používat, ale rozhodně se tomu nebráním.

 
Bavlněné odličovací ubrousky od Marioonnaud se hodí a jsem na ně zvědavá.
Lak 60 vteřin od Rimmel mám a jsem s ním velice spokojená.
The Bomb do koupele se mi Zuzka trefila do noty.

 
A tento vzkaz mě moc potěšil. Koho ne, že?? :-))

 
Krabičky prostě překypovala produkty.

 
Také máte rádi výhry a soutěžíte rádi??
 
Co říkáte na produkty, které jsem od Zuzky vyhrála??
 
Krásný den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...