sobota 20. června 2015

Update - moje sbírka laků na nehty

 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den, doufám, že se máte dobře.
 
Dnes se společně podívám na mojí inovovanou sbírku laků na nehty.
 
Celkem ve své sbírce mám 28 kusů.

 
Laky skladuji ve proutěných košíčcích.

 
Začala bych laky, které mám z Avonu, musím si je docela všechny pochválit, sice mi nevydrží týden, jak slibují, ale mě obecně laky nevydrží dlouho.
Jsou pěkně pigmentované a dobře se mi s nimi pracuje.



Od Avonu mám i jeden rudý la, který je ještě  ve starém balení, takže ho mám již opravdu dlouho, ale musím říct, že stále dobře lakuje - takže tyto laky vydrží.
 
Ostatní jsou z řady Color tren - což je taková levnější řada.
 



Pískové laky jsem si pořídila poměrně nedávno, krom stříbrného - v pravo.
 
Pískové laky jsou prima, nejlepší je asi Milani, Jordana, Gabriela Salvete a potom Essence.
 
Ale opravdu mile mě překvapil lak od Jordana, který mi na mých špatných nehtech vydržel týden.
 



Gabriela Salvete je dobrá, ale čekala jsem od těchto laků asi víc.
 
Milani je prima.
 

 
Nyní jsou na řadě laky se třpytivými částečkami.
Nejlepší je od Essence - uprostřed a druhý zprava z HMka.
Ostatní čtyři jsou takové průměrné až podprůměrné a mám je z Galaxieprani.cz


Moje oblíbené pastelové barvičky.
 
Miss sporty má obecně dobré laky na nehty, jsou to asi jediné výrobky od této značky, které bych mohla vychválit.


 
Rimmel má dobré laky, navíc kytičková edice Rita Ora...je tak rozkošná, barvičky jsou úžasné.
 
Laky She - nemám s nimi příliš zkušenost, ale nejsou nejhorší, takový průměr.
 



Červené zástupci:
 
první zleva jsem dostala jako dárek na Interbeauty, prostřední je z  Galaxieprani.cz a poslední je z Teta drogerie, takový no name.
 
Všechny jsou takové průměrné, příliš nedrží, kryjí dobře, ale musí se nanést min. tři vrstvy, což není příliš pro mě.
 



 
 
Mám i tři laky od Colorama a s nimi jsem spokojená, super je jejich krycí schopnost, kryjí na první dobrou.
 
Essence lak s efektem prasklinek jsem si objednala omylem, ale není tak špatný, nanáším více vrstev a to mi vyhovuje.
 
 



A poslední laky, které mám ve své sbírce jsou takovou všehochutí.
 
 
Sephora lak jsem dostala, je dobře pigmentovaný, ale barvička je velice ostrá.
 
She bezbarvý, nic nedělá, ale příliš ho nepoužívám.
 
Miss sporty - takový perleťovo růžový je super, moc ráda ho nosím a vydrží mi celý týden.
 
Yves Rocher - zelný, je takový nijaký, ve skutečnosti barva vypadá jinak a mě příliš nesedí.
 



Tak, to byla sbírka mých laků.
 
 
Já mám moc ráda vínové, tmavě fialové, dohněda, došediva, ale ti perleťové a nenápadné  nude.
 

 
Jaká laky máte rádi Vy?

 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...