středa 8. července 2015

Nové vosky YC v zásobičce :-))



AHOJ, AHOJ,

 

Přeji Vám příjemný den.
 
 
Dnes se podíváme na moje nové úlovky z řady YC vosků.
 

 
Pořídila jsem si jich hned šest kusů, abych měla do zásoby a nebo jako nečekaný dárek. :-))

 
Fresh cut rose - voní příjemně po růžích, ale jen tak jemně nijak vtíravě, to by mě asi vosk neoslovil.
 
Pineapple cialatro - má krásnou barvičku a voní příjemně, svěže s lehkým nádechem koření.

 
Mango peach salsa  -  voní krásně sladce po mangu a po broskvi.
 
Beach holiday - voní jaké letní pláž a jedná se o novinku.

 
No řekněte sami, odolali byste těmto krasavcům?? :-))

 
Tarte tatin - je také novinka a voní po skořici a svěžím jablku, takže vůně na mě zatím působí velice vyváženě. Já mám obecně moc ráda kořeněné vůně.
 
Aloe water - vodní aloe voní krásně svěže a lehce, navíc jsme si ji pořídila na doporučení jedné blogerky.

 
Už se moc těším až vosky zapálím. Já vosky pálím ve dvou aromalampičkách a nožem je rozdělím na čtvrtiny a pálím takto po čtvrtkách. :-))

 
A jak pálíte vosky VY?? Lámete je, nebo máte na to nějaký speciální trik??

 
Prostě moji nový YC krasavci ::-)))
 
Krásný den mějte.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...