čtvrtek 21. ledna 2016

Pěna na obličej :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o bezvadné pleťové pěně na čištění obličeje.
Tuto pěnu jsem si pořídila před časem v Teta drogerii, když jsem využila kupon 50% sleva na všechny výrobky značky Nivea.
 

 
Tato pěna je určená na suchou a citlivou pokožku, takže by neměla pleť vysušovat, pálit a dráždit jí.
 
Pěna je skutečně velice jemná a příjemná při samotné aplikaci.

 
Má praktické dávkování, stačí párkrát zmáčknout a bez třepání se Vám vykouzlí krásná a lehce ovoněná pěna.

 
Pěna je k pleti velice přívětivá, krásně jí vyčistí, nepálí, nestahuje - nevysušuje a krásně z ní smyje nečistoty.
Jen musím podotknout, že tuto pěnu nepoužívám jako odličovač.
Jen na očištění nenalíčené pleti.
 



Pěnu používám v dny, kdy nejsem nalíčená a pravidelně každé ráno.
Já jsem s ní velice spokojená a rozhodně VÁM JI MOHU DOPORUČIT. 


 
A co Vy? Máte rádi pleťové pěny na čištění obličeje? Nebo čím si čistíte pleť Vy?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...