pátek 15. ledna 2016

Šampon, který je rozporuplný

 

AHOJ, AHOJ,

 
 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na ŠAMPON NA VLASY OD ZNAČKY NIVEA.
Myslím si, že šampony Nivea jsem tolikrát neměla, ale kdysi jsem využila 50% slevy a jeden si pořídila.
 



Šampon je určen na suché, namáhané a poškozené vlasy.
Slibuje, že vlasy vyživí, posílí a obalí každý vlas.
 

 
Konzistence je velice příjemná, krémová, příjemně jemně voní a báječně pění.
Poměrně hůř se smývá z vlasů, ale to není to nejhorší.
 
Mě prosto naprosto mastí vlasy, když si vlasy umyji řádně a několikrát produkt spláchnu, pročešu a nechávám volně uschnout tak mi vlasy uschnou v takových pramíncích, které jsou celé mastné.
Takže si druhý den musím mýt vlasy znovu, což já opravdu od šamponu neočekávám.

 
Když si vlasy vysuším fénem, tak je to o něco lepší, vlasy jeden až dva dny docela vydrží.
Ale od tohoto šamponu bych si představovala daleko jinou a lepší výdrž a také péči.
 
Prostě musím říct, že s tímto šamponem nejsem spokojená a asi si již produkt na vlasy od této kosmetické značky jen tak nepořídím.

 
A jaké vlasové produkty rádi používáte Vy?
Co říkáte na vlasové produkty této kosmetické značky??
 
Budu ráda za Vaše tipy.
 
Krásný a pohodový den Vám moji milí přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...