čtvrtek 25. února 2016

Parádní drogérková řasenka objevena :-)


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás moji milí u dnešního článku, který bude jak jinak než recenzí na ŘASENKU OD ZNAČKY MAYBELLINE LASH SENSATION, kterou jsem si před časem pořídila za krásných 139Kč v Drogérii DM.

O této řasence bylo řečeno snad vše, vím také, že je svatým grálem u několika blogerek a YTberek.
Prostě jsem si řekla, že Vám sem dám pár mých poznatků.


Řasenka mi vyhovuje svým dobře zahnutým kartáčkem a svými umělými štětičkami.
Je krásně černá, neobtiskává se, řasy krásně prodlouží, zahustí a celkově je pěkně zvýrazní.
Je mokrá tak akorát.






Tady vidíte výsledek lehkého opravdu lehkého líčení, samozřejmě se dá krásně navrstvit a Vy s ní vykouzlíte krásný a uhrančivý look.



Jen co je maličko nepraktické, jde hůře odlíčit, prostě na mých řasách drží, jako přibitá.




Jak říkám, s touto řasenkou jsem velice spokojená, asi to bude za mě NEJLEPŠÍ DROGÉRKOVÁ ŘASENKA.

Obecně vzato, značka Maybelline dělá skvělé řasenky a tato je jedna z nich.


A co Vy na tuto řasenku říkáte?
Máte ji také a jak Vám vyhovuje?
Nebo zvažujete její koupi??

Přeji Vám krásný a pohodový den a budu moc ráda za Vaše komentáře.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...