neděle 20. března 2016

Moje péče o nožičky :-)) aneb v závanu arabeskové vůně



AHOJ, AHOJ, 

tám Vás u dnešního příspěvku, který bude recenzí na tuto super dvojku z Avonu a pověnujeme se péči o naše nožky. 
Jde tedy o péči o chodidla :-)), které nás nosí každičký den a každičký okamžik. 


Začneme tedy první péčí, která je peelingová a je to peeling na samotné nožky. 

Jedná se tedy o duo s vůní granátového jablka a čokolády. 

Tento set jsem dostala k Vánocům a jsem za něj moc a moc ráda. 



Tento peeling je velice jemný, šetrný, přes to vše je účinný. Krásně oborusý suchá místa a připraví pokožku na hydrataci, která následuje hned poté. 

Barva a i vůně je krásná, taková jemná a částečky jsou velice malinkaté a dobře se ve vodě rozpouští. 
Vůně je, jako vánoční arabesky, velice příjemná, sladká a při tom tak svěží. 


Peeling je takový gelovitý a při tom zastane dobrou funkci svými jemnými granulemi. 


No a jsme u samotné hydratace, která je velice snadná a příjemná. 
Krém voní po arabeskách, krásně se roztírá, má jemnou krémovou konzistenci a nádherně voní a báječně se vstřebává a parádně hydratuje moje nožky. 


Jak vidíte, zabarvení není tak výrazné, ale na účinnosti tomu rozhodně nevezme. 



Tyto oba produkty mohu jen a jen DOPORUČIT,  Voní báječně a jsou skvělými pomocníky pro péči o svá chodidla či nožky. 


No a jak pečujete Vy o své nožky Vy??
Krémy od Avonu jsou vyhlášené svojí dobrou péčí a hydratací, mate je také rádi, tak jako já?

Budu moc ráda za Vaše komentáře. 

Přeji Vám krásný a pohodový den, 

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...