čtvrtek 7. dubna 2016

MIXA dvoufázový odličovač očního make-upu


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na DVOUFÁZOVÝ ODLIČOVAČ OČNÍHO MAKE-UPU od značky MIXA.


Tento odličovač jsem si pořídila před časem v supermarketu Tesco. Byla na něj nějaká akce a vyšel mě na necelých 100Kč.
Se značkou Mixa jsem byla zatím velice spokojená a řekla jsem si, že není důvod, proč bych odličovač neměla vyzkoušet.


Tento odličovač je tedy dvousložkový, jedna složka je čirá a druhá světlounce modrá.
Před upotřebením je třeba složky promíchat, ideálně protřepejte a naneste produkt na vatový tamponek.


Mě tento odličovač VELICE VYHOVUJE, dokonce bych si troufla říct, že je to jeden z nejlepších odličovačů očí, které jsem kdy vyzkoušela.



Odličovač krásně odlíčí jakýkoliv oční make-up, jak lehčí, tak i výrazné voděodolné líčení.
Je šetrný k očnímu okolí, vůbec neštípe a krásně vše odlíčí a vyčistí.
Jsem s NÍM NADMÍRU SPOKOJENÁ.

Jen mi přijde, že docela rychle ubývá, ale rozhodně VÁM HO MOHU VŘELE DOPORUČIT.


No a co Vy, čím si nejčastěji a nejraději odličujete oční make-up??

Já dávám přednost dvousložkovým odličovačům.

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...