pondělí 16. května 2016

Péče před teplem


AHOJ, AHOJ,


Vítám Vás u dnešního článku, který o produktu na vlasy. Mám ho docela nově, vlastně od té doby, co jsem změnila účes na krátké mikádo, ale to už asi víte. :-))

Tento produkt se používá primárně před vysoušením a žehlením vlasů.
Mám ho přímo od mé kadeřnice Gábinky, tímto jí moc zdravím.
Ona sama ho pravidelně používá a velice si ho chválí.



Má praktickou pumpičku se zámečkem. Zámeček mi přijde velice praktický zvláštně pro cestování, aby se Vám produkt nevylil.


Jedná se tedy o ochranu před teplem od kosmetické značky Loreal z profesionální řady.
Měl by také vlasům dodat objem a posílit je, ale také primárně by měl chránit před teplem.

Na lehce prosušené vlasy si nastříkáte produkt, promnete a můžete vesele začít sušit vlasy fénem, prostě jak jste zvyklí.

Sprej naprosto nádherně voní, po kytičkách a jako by to byla nějaká toaletka.


Jak jsem psala výše, jedná se tedy primárně o ochranu před teplem, ale produkt také zahustí vaše jemné a lámavé vlasy.

Já tento sprej používám cca 3x týdně a jsem s ním velice spokojená.
Vlasy jsou po něm opravdu krásně nadýchané a hlavně lesklé.


Toto balení mě vyšlo na cca 220Kč a myslím si, že mi vydrží dlouho.
Navíc já si po vysušení ještě vlasy dotvarovávám žehličkou na vlasy, kde je ochrana před teplem naprosto nepostradatelná.


No a co Vy, jak se staráte o své vlasy Vy?
Jaké používáte produkty a které mi můžete doporučit??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...